Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:15:25 GMT

خدمات رایگان به مردم نوق رفسنجان با عشق حسینی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۶۹۳۶

خدمات رایگان به مردم نوق رفسنجان با عشق حسینی

عشق به آقا امام حسین (ع) و خدمات عاشقانه به زائرین آن سالهاست اعضای موکب امام علی (ع) نوق رفسنجان  را به خاک عراق کشانده است و حالا در روزهایی که بیماری کرونا وضعیت را سخت کرده به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند وآمدند تا عاشقانه به مردم کشور شان در زمان شیوع ویروس کرونا خدمات دهند .

غلامرضا عباسی مدیر اجرایی موکب امام علی (ع) نوق رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با اعلام اینکه موکب امام (علی) شهر نوق رفسنجان در سال ۱۳۹۴ با هدف خدمات به زائرین حماسه پیاده روی اربعین راه اندازی شد گفت: این موکب در مسیر نجف به کربلا ۵ سال است عاشقانه به زائرین خدمات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موکب امام علی (ع) شهر نوق در سال ۹۸ در سیل خوزستان ۲۵ روز در شهرستان شوش برای کمک و به سیل زدگان خدمات ارائه می‌داد.

عباسی بیان کرد: در سیل خوزستان روزانه ۴ هزار ۵۰۰ قرص نان پخته و بین سیل زدگان پخش می شد.

او با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان کرمان موکب امام (ع) پای کار آمد اظهار: ۹ کارگاه تولید ماسک که روزانه دو هزار ۵۰۰ ماسک تولید می کنند از اقدامات این موکب است.

عباسی گفت: راه اندازی ۳ کارگاه تولید دستکش که تاکنون ۲۵ هزار دستکش تولید کردیم از دیگر اقدامات موکب امام علی (ع) شهر نوق است.

اوبا اعلام اینکه ضدعفونی شهر و اماکن عمومی از برنامه‌های بود که اعضای موکب انجام می‌دادند افزود: مردم وخیرین مشارکت بالای در اقدامات موکب امام علی (ع) دارند.

عباسی اظهار کرد: ماسک‌ها ودستکش‌ها بصورت رایگان در بین مردم نوق و ادارات شهرستان رفسنجان رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا موکب اربعین موکب امام علی نوق رفسنجان موکب امام ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج