Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی درمان رانندگان جدیدالورود به همراه همسر و فرزندان آن‌ها از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غلامحسین دغاغله گفت: طبق توافق‌های صورت گرفته میان نمایندگان صنوف کارگری و کارفرمایی بخش حمل و نقل و شرکت بیمه گر، مقرر شد سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا از تاریخ ۲۰ / ۲/ ۹۹ تا ۳۰ / ۲/ ۹۹ برای ثبت نام رانندگان بازمانده و جدیدالورود (به همراه همسر و فرزندان آن‌ها) بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که هر دو ماه یک بار به مدت یک هفته سایت ثبت نام بیمه تکمیلی باز و امکان ثبت نام افراد جدید با هماهنگی فراهم می‌شود، افزود: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان شامل اصل و کپی کارت هوشمند رانندگان یا رسید آن، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی رانندگان و همسر و فرزندان آن‌ها و شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه است.

مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا اضافه کرد: با توجه به گزارش دریافتی از سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکنون تعداد ۳۹۸ هزار نفر از رانندگان به همراه افراد تحت تکفلشان جمعاً به تعداد ۹۰۹ هزار و ۸۵۰ نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی رانندگان قرار گرفته اند.

دغاغله گفت: بر اساس اعلام شرکت بیمه گر در حال حاضر بیش از ۴۳۸۶ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، خدمات درمانی به رانندگان ارائه می‌دهند که مشخصات آن‌ها به آگاهی صنوف رانندگان و کامیون داران کشور و ادارات کل استانی جهت اطلاع رسانی به رانندگان رسیده است. ضمن این که رانندگان برای اطلاع از مشخصات مراکز طرف قرارداد می‌توانند به سایت شرکت بیمه گر به نشانی www.atyehsazan.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمه تکمیلی رانندگان ثبت نام بیمه تکمیلی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت نخیلات در ۴۷ هکتار از باغات کارون

به گزارش خبرنگار مهر، جبار حمادی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از کشت ۴۷ هکتار باغ نخل رقم برحی در روستای عرب عباس شهرستان کارون خبر داد و بیان کرد: این نخیلات به روش جویچه‌ای آبیاری می‌شوند و با هزینه شخصی کشاورز احداث و نیاز به حمایت‌های مالی دارند.

وی افزود: خرما یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی کشور است و اقتصادی بودن فعالیت در حوزه نخیلات نیازمند هموار کردن راه خرما برای حضور در بازارهای جهانی و توسعه صادرات این محصول است.

مدیر جهاد کشاورزی کارون ادامه داد: ایجاد زنجیره پیوسته تولید تا صادرات یکی از نکات مهمی است که می‌تواند بیشترین تأثیرگذاری را در بهبود وضعیت اقتصاد نخیلات داشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید در این راستا انجام شود، تقویت نهادها و انجمن‌های محلی نخل و خرما است که با ایجاد همبستگی بین نخل‌داران، بازار از دست دلالان خارج شده و نخل‌داران بر بازار خرما حاکم می‌شوند.

کد خبر 6079728

دیگر خبرها

  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • کشت نخیلات در ۴۷ هکتار از باغات کارون
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت
  • آخرین جزئیات بیمه مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند و بیشتر + سایت ثبت نام بیمه
  • ◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان