Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،  دکتر محمد حیدری افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی سازمان اورژانس ۱۱۵ استان چهارمحال و بختیاری در عملیات‌های جداگانه در استان تلاش کردند به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کنند.
سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: برخورد پژو۴۰۵ با یک حیوان در محور فارسان به کوهرنگ حوالی دهنو حادثه آفرید، در این تصادف یک فوتی و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از تماس با اورژانس ۱۱۵ کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل اعزام و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدومان را با دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان‌های سیدالشهدا فارسان و امام سجاد(ع) چلگرد منتقل کردند.
حیدری به ایثار و از خود گذشتگی کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ لیرابی در روزهای گذشته برای نجات جان بیمار قلبی اشاره و اضافه کرد: این افراد ۱۲ساعت در شرایط نامساعد بارانی و جاده صعب‌العبور تلاش کردند تا خانم ۵۵ ساله را از منطقه سخت گذر دهدلی شهرستان اردل به بیمارستان امام رضا (ع) اردل منتقل کنند.
سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با بیان اینکه طی روزهای گذشته نوزاد پسر با تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شهرکرد متولد شد، ادامه داد: طی تماس تلفنی با مرکز پیام سازمان اورژانس چهارمحال و بختیاری گزارشی از خانمی ۳۸ساله باردار در حال زایمان به این مرکز رسید که بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده‌ای سودجان به محل اعزام شد.
وی بیان کرد: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس به محل، سریعا مادر باردار را به داخل آمبولانس منتقل کردند و با توجه به شروع مراحل زایمان اقدامات حمایتی جهت زایمان انجام شد، با انجام این اقدامات نوزاد پسر در آمبولانس بدنیا آمد.
حیدری تصریح کرد: پس از انجام اقدامات تکمیلی پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهرکرد، مادر و نوزاد هر دو صحیح و سالم به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شدند.

46

کد خبر 1386549

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!

دریافت 18 MB کد خبر 847154 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم نوزاد هلال احمر خفگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش