Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مهاباد در مجلس از ارسال نامه ۱۰۰ نماینده به«لاریجانی»درباره افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ارسال نامه 100 نماینده به آقای لاریجانی رئیس مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی: افزایش حقوق کارگران مطابق با تورم افسارگسیخته نیستنماینده مجلس:میزان افزایش حقوق جوابگوی تورم نیست/دولت اجازه مدیریت دلالان بر اقتصاد کشور را ندهدمصری: افزایش حقوق کارگران در سال 99 ناچیز است

نماینده مردم مهاباد در مجلس افزود: نمایندگان در این نامه برای رفع تبعیض و بی عدالتی و همچنین بهبود وضعیت معیشتی به وجود آمده برای بازنشستگان لشکری و کشوری بر اثر شرایط اقتصادی ، خواستار این هستند که این قشر نیز در سال جاری از 50 درصد افزایش حقوق بهره‌مند شوند.

متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

در راستای تحقق تکلیف دولت در ماده (30) قانون برنامه ششم :«دولت مکلف است بررسی های... در سیر قانونی قرار دهد و اجرا کند.»شایسته است دستور فرمایید عین مصوبه کمیسیون مشترک مجلس در سال 98 ، بر روی ماده (109) جدید «الف ق م خ ک » در تحقق لایحه تقدیمی سال 96 دولت با تغییر بازه زمانی 3 سال به 2 سال با قید 3 فوریت به منظور برقراری عدالت و رفع تبعیض در پرداختی های دولت به بازنشستگان کشوری و لشگری وفق بند 9 اصل سوم قانون اساسی، در صحن مجلس طرح و اقدام لازم به عمل آید.

انتهای پیام

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جلال محمودزاده نمایندگان مجلس دهم مجلس اخبار حقوق و دستمزد اخبار کارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم مجلس اخبار حقوق و دستمزد اخبار کارگران نمایندگان مجلس دهم مجلس اخبار حقوق و دستمزد اخبار کارگران افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان

دولت در لایحه بودجه سال آینده، بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته جزئیات بخش دوم لایحه بودجه که قرار است از امروز در کمیسیون تلفیق بررسی شود، منتشر شد. در لایحه بودجه ۱۴۰۳ بودجه کل کشور ۶۳۴۷ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته رشد حدود ۲۰ درصد را نشان می‌دهد.

براین اساس، در جدول شماره ۹ ماده واحده لایحه بودجه سال آینده با عنوان برآورد اعتبارات متفرقه سال ۱۴۰۳، ۱۲۵۸ میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دادگستری، بیش از پنج میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دیوان عدالت اداری، بیش از هشت میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان سازمان بازرسی کشور و ۲۲ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها پیش‌بینی شده است.

همچنین دولت ۱۰۰ میلیون تومان تومان اعتبار از محل مولدسازی دارایی‌ها برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش‌بینی کرده است.

همچنین در لایحه بودجه سال جاری ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است دولت در لایحه بودجه سال گذشته ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش‌بینی کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • پیش‌بینی بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان