Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، میر محمدعلی حسینی اظهار کرد: در طول شب‌های قدر دو پایگاه مرکزی انتقال خون استان البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر و پایگاه میدان توحید کرج آماده خدمات‌رسانی به مراجعین هستند.

مدیرکل انتقال خون البرز ادامه داد: پایگاه مرکزی انتقال خون استان در روزهای سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت، پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت و شنبه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد میزبان اهداکنندگان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: این پایگاه در روزهای چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت و یکشنبه ۲۸ اردیبهشت هم از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد نسبت به دریافت خون از اهداکنندگان اقدام می‌کند.

این مسئول با اشاره به ساعات کاری پایگاه میدان توحید در این ایام نیز گفت: این پایگاه هم ۲۳، ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲ بامداد و ۲۴ و ۲۸ اردیبهشت هم از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد نسبت به دریافت خون از مراجعه‌کنندگان اقدام می‌کند.

حسینی اضافه کرد: هر فرایند اهدای خون به‌طور متوسط ۴۵ دقیقه زمان می‌برد به همین دلیل از اهداکنندگان البرزی درخواست می‌شود در این شب‌ها از ازدحام بیش‌ازحد در مراکز انتقال خون خودداری کنند تا خللی در این فرایند پیش نیاید.

کد خبر 510024 برچسب‌ها استان البرز سازمان انتقال خون ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز سازمان انتقال خون ایران ساعت ۱۹ انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

یر اساس تصاویر ماهواره ای اختصاصی سی ان ان از شرکت آمبرا اسپیس (Umbra Space)، به نظر نمی رسد که هیچ آسیب گسترده ای به پایگاه هوایی ای که گفته می شود هدف حمله نظامی رژیم اسرائیل بوده، وارد نشده است.

تصاویر ماهواره ای رادار دیافراگم مصنوعی (SAR) حدود ساعت ۱۰:۱۸ صبح به وقت محلی گرفته شده است.

هیچ گودال انفجار بزرگی یا ساختمان تخریب شده ای دیده نمی شود.

به نوشته سی ان ان، تصاویر SAR مانند تصاویر ماهواره ای معمولی نبوده و توسط ماهواره‌ای ایجاد می‌شوند که پرتوهای راداری را با قابلیت عبور از ابر ارسال می کنند. این پرتوها از اجسام روی زمین انعکاس یافته و به ماهواره بازمی گردند.

این تصاویر همچنین نشان می دهد که جنگنده های اف ۱۴ ایرانی که در گذشته در این پایگاه هوایی مستقر بوده اند، در حال حاضر در آن مستقر نیستند. تصاویر ماهواره ای آرشیوی دیگری که توسط سی ان ان بررسی شده نشان می دهد که آن این جنگنده ها مدتی است که در این پایگاه حضور نداشته اند.

 حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ذخایر خونی چهارمحال و بختیاری مطلوب است
  • احداث پایگاه انتقال خون خمین ۱۵ سال بر زمین مانده است
  • ساختمان انتقال خون خمین نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • پیش بینی بارش‌های رگباری پراکنده و روند کاهش دما در البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/اول اردیبهشت
  • احتمال بارش های پراکنده در مناطق مرتفع هرمزگان
  • سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری