Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:21:06 GMT

غذای روح کودکان بوشهری تأمین می‌شود/ کمک به اقشار آسیب‌پذیر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۸۰۷۹

غذای روح کودکان بوشهری تأمین می‌شود/ کمک به اقشار آسیب‌پذیر

محمد مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مردم خوب استان بوشهر، نوع‌دوستی و کمک به دیگران است، به همین دلیل است که در روزهای اخیر شاهد اتفاقات زیبایی در خصوص کمک‌های مالی و غذایی به اقشار آسیب‌پذیر استان هستیم.

وی بابیان اینکه در این بین اما کودکان این سرزمین نباید فراموش شوند تصریح کرد: وظیفه انسانی ماست تا علاوه تهیه مواد غذایی برای آن‌ها به فکر غذای روح آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری اضافه کرد: با همکاری سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در راستای تهیه امکانات و در اختیار قرار دادن بازی‌های مناسب برای کودکان نیازمند، اقدام به برپایی پویش «یه لقمه بازی» کرده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: از هم استانی‌های عزیز برای شرکت در این پویش مردمی دعوت می‌شود.

کد خبر 4921666

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مظفری استانداری بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان مواسات زلزله بیرجند کمک به نیازمندان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی اکبر عزیزی در جلسه کمیته کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی استان یزد با حضور حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه علمی عملیاتی کودکان در معرض آسیب شورای اجتماعی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در بحث کودکان کار و خیابان دستگاه ها باید در این موضوع وظایف ذاتی خود را جدی تر دنبال نمایند و اقدام به کمک دستگاه های اصلی و دخیل در این رابطه از قبیل بهزیستی و آموزش و پرورش نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: برای تمامی دستگاه ها شرح وظایف مشخص شده و هر کدام یک ماموریت ذاتی دارند که باید به سهم خود در این موضوع ایفای نقش نمایند.

عزیزی افزود: بررسی ها نشان می دهد کودکان کاری که در استان یزد حضور دارند عمدتا از اتباع بیگانه هستند که در این زمینه عزم جدی همه ی مسئولین برای حل این مسئله را می طلبد.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از کودکان کار به صورت یک شبکه هدایت می شوند و به سمت تکدی گری هدایت شده اند و به نوعی از آنان سوء استفاده می شود که ضرورت دارد در این زمینه شبکه ها شناسایی و با عوامل آنها برخوردار لازم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تکدی گری را از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: حضور کودکان کار و تکدگری از سوی برخی از آنها در سطح شهر علاوه بر هم زدن چهره شهر، آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت که بایستی با برنامه ریزی و اجرای صحیح از این پدیده جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود
  • اکثر کودکان کار استان یزد اتباع هستند
  • تأمین ۵ درصد از انرژی مورد نیاز شهرداری‌ها از انرژی تجدید پذیر
  • اسرائیل تلاش می‌کند اردن را متحد خود و ضدایران نشان دهد/ افکار عمومی اعراب بیش از ایران اردن را تحت فشار قرار داد/ همسایگی با اسرائیل، اردن را آسیب‌پذیر کرده است/ اردن تلاش می‌کند از تنش در رابطه ایران و اسرائیل آسیب نبیند
  • نیویورک تایمز: تانک‌های گران قیمت آبرامز در برابر پهپاد‌های ارزان هم آسیب پذیر هستند
  • دستگاه‌ها وظایف خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی‌تر دنبال کنند