Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:14:34 GMT

سمن ها در حوزه ورزش و جوانان مطالبات جدی دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۸۱۰۷

سمن ها در حوزه ورزش و جوانان مطالبات جدی دارند

بیشترین تعداد تشکل‌های جوانان در مقایسه با استان‌های کشور در استان اصفهان قرارگرفته است..

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رئیس سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان گفت:اختیارات حوزه ورزش و جوانان به‌عنوان متولی اصلی بهره‌مندی همه از فعالیت‌های ورزشی، کشف و پرورش استعدادها همراه با مناسب‌سازی اماکن و فضاهای ورزشى برای استفاده بهینه خانواده‌ها، بانوان و حتی معلولان است ،اما در بخش معاونت فرهنگی و جوانان مسئولیت بسیاری در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان برای سنجش وضعیت جوانان در جامعه مشخص‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادر گیویان پور ادامه داد: حمایت از تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن ها )جهت اجرای برنامه‌های داخلی و خارجی برای تشویق و توسعه فعالیت‌های هدفمند جوانان بسیار موثر است.

وی افزود:نزدیک به یک دهه از فقدان مدیریت بومی در اداره کل استان اصفهان می‌گذرد و حالا که سکان‌داری یکی از قوی‌ترین ارگان‌های استان در دست مدیری قرارگرفته است که مطالبه گر جمعیت جوان است، برای بازسازی این رخوت نسبی استان، امیدواریم پیشرفت اصفهان را شاهد باشیم.

گیویان پور گفت: بیشترین تعداد تشکل‌های جوانان در مقایسه با استان‌های کشور در استان اصفهان قرارگرفته است، اما مشارکت و اجرای طرح‌های مؤثر برای ساکنان شهری و روستایی رقم نخورده است.این تغییر مدیریت یک فرصت ویژه برای شفافیت و شنیده شدن خواسته‌ها و مطالبات خواهد شد.

وی ادامه داد: ضعف‌ها و تهدیدهای بسیاری در این عرصه هست که باروحیه مشورت جویی قابل‌حل خواهد بود.زمینه‌های بسیاری در حوزه جوانان مغفول مانده است که انتظار می‌رود روزبه‌روز شاهد رشد و تغییر این شرایط باشیم و بتوانیم از ظرفیت‌های جغرافیایی و انسانی در شهرستان‌ها و روستاها بی‌بهره نمانیم.

گیویان پور گفت:افزایش کارایی در موضوعات نشاط اجتماعى، سلامت، مشارکت مدنی، اشتغال، فرهنگ، ازدواج و پویایی اقتصاد و کارآفرینی از مطالبات جدی در سال جهش تولید در حوزه سمن‌ها و ورزش و جوانان خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سمن تشکل های جوانان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب