Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو در آئین تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی ورامین اظهار کرد: دین مبین اسلام همواره به علم‌آموزی تأکید کرده و در آیات و روایات بر اهمیت کسب علم حتی در سخت‌ترین شرایط تأکید شده که نمود بارز آن را می‌توان در تلاش معلمان در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، برخی تصور می‌کردند که روند آموزش و پرورش با مشکل جدی مواجه می‌شود، ولی برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری، سخت‌کوشی و تعهد معلمان ایران اسلامی باعث شد تا نه تنها آموزش تعطیل نشود، بلکه بستر مناسبی برای توسعه علمی و فناوری آموزش و پرورش برای سال‌های آینده نیز به وجود آید.

وی تصریح کرد: قطعا تجربه جدید استفاده از فضای مجازی برای ارائه مطالب آموزشی آن هم در زمان کوتاهی که این بستر فراهم شد، خلاقیت، استعداد و توان معلمان کشور را بار دیگر به نمایش گذاشت و ثابت کرد بی‌دلیل نیست که معلمان اثرگذارترین قشر در جامعه محسوب می‌شوند.

کاغذلو افزود: این که امروز ایران اسلامی با افتخار اعلام می‌کند که در زمینه‌های مختلف علمی می‌توان الگویی تمام عیار برای جهان ارائه دهد به دلیل برخورداری از معلمانی متعهد، خودساخته و متخصصی است که با وجود برخی از مشکلات، در تلاش برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از دبیران و معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.

ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 510032 برچسب‌ها معلمان كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معلمان كرونا در ايران تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان

به گزارش همشهری آنلاین، سید حسین داود الموسوی مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدام آموزگار، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، نسبت به تکمیل برگه‌های مورد درخواست اقدام کنند.

وی افزود: هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داود الموسوی در ادامه بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش متذکر شد: عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داود الموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی( gozinesh_medu ) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی( فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود)

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

کد خبر 845088 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا