Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@20:10:59 GMT

ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان بخش حمل و نقل کالا

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۸۶۲۱

ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان بخش حمل و نقل کالا

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان رانندگان بازمانده و جدیدالورود بخش حمل و نقل کالا به همراه همسر و فرزندان آن‌ها از تاریخ ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا با بیان این مطلب گفت: طبق توافق‌های صورت گرفته میان نمایندگان صنوف کارگری و کارفرمايی بخش حمل و نقل و شرکت بیمه گر، مقرر شد سایت ثبت نام از تاریخ ۲۰ / ۲/ ۹۹ تا ۳۰ / ۲/ ۹۹ برای ثبت نام رانندگان بازمانده و جدیدالورود (به همراه همسر و فرزندان آن‌ها) بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامحسین دغاغله با بیان این که هر دو ماه یکبار به مدت یک هفته سایت ثبت نام باز و امکان ثبت نام افراد جدید با هماهنگی فراهم می‌شود، افزود: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان شامل اصل و کپی کارت هوشمند رانندگان یا رسید آن، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی رانندگان و همسر و فرزندان آن‌ها و شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه است.

مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا اضافه کرد: با توجه به گزارش دریافتی از سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکنون تعداد ۳۹۸ هزار نفر از رانندگان به همراه افراد تحت تکفلشان جمعاً به تعداد ۹۰۹ هزار و ۸۵۰ نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی رانندگان قرار گرفته اند.

دغاغله گفت: بر اساس اعلام شرکت بیمه گر در حال حاضر بیش از ۴۳۸۶ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، خدمات درمانی به رانندگان ارائه می‌دهند که مشخصات آن‌ها به آگاهی صنوف رانندگان و کامیون داران کشور و ادارات کل استانی جهت اطلاع رسانی به رانندگان رسیده است. ضمن این که رانندگان برای اطلاع از مشخصات مراکز طرف قرارداد می‌توانند به سایت شرکت بیمه گر به نشانی www.atyehsazan.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033K3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل عمومی بیمه تکمیلی رانندگان ثبت نام بیمه تکمیلی حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟