Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:10:15 GMT

فرماندهی امنیت داخلی کشور بر عهده نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۸۶۹۰

فرماندهی امنیت داخلی کشور بر عهده نیروی انتظامی است

ایسنا/گلستان جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی یعنی فرماندهی امنیت داخلی و مهم‌ترین و مؤثرترین مؤلفه در امنیت داخلی، بهبود عملکرد در مأموریت‌ها و اجرای صحیح وظایف است.

سردار قاسم رضایی امروز یکشنبه(۲۱ اردیبهشت‌ماه) در جمع فرماندهان انتظامی استان، اظهار کرد: رویکرد امروز ناجا باید بر اساس گفتمان باشد و این گفتمان به برنامه‌های اجرایی و حرکت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی بعد از گذشتن یک دهه از انقلاب اسلامی شکوفا شد و مسیر خود را برای رسیدن به اهداف عالی پیدا کرد.

جانشین فرمانده ناجا بابیان اینکه مردم به ناجا اطمینان و اعتماد پیدا کردند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که بیشترین حمایت را از سوی مقام معظم رهبری در جایگاه ولی امر مسلمین داریم و این امتیاز بسیار بزرگی برای خانواده ناجا است.

رضایی با اشاره به شعار امسال، "جهش تولید" تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز متناسب با شعار سال باید در راستای جهش در ارتقاء امنیت، جلب اعتماد عمومی مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا ناجا در این زمینه صاحب تجربه است.

وی افزود: نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روز در حال تلاش و برقراری نظم و امنیت و خدمات‌رسانی به مردم است که در این راستا باید از ظرفیت همه سازمان‌ها، رسانه‌ها و ائمه جمعه بهره برد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه یقیناً کلانتری‌ها تابع رده سلسله مراتب فرمانده انتظامی شهرستان‌ها هستند، خاطرنشان کرد: لجمن مأموریت انتظامی در کشور، کلانتری است.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، رضایی در پایان ایمان، تخصص، هوشمندی و مدیریت را از شاخصه‌های پلیس دانست و گفت: در راستای اجرای مطالبات به‌حق مردم باید مأموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و موضوع ارتقاء آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب‌پذیری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی