Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:00:27 GMT

اولیایی: مدیران وزارت ورزش توهم دانایی دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۰۰۶

اولیایی: مدیران وزارت ورزش توهم دانایی دارند

کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال مدعی است مدیران وزارت ورزش و جوانان، همیشه یک فرد تابع را برای مدیریت باشگاه‌ها انتخاب می‌کنند.

به گزارش مشرق، کاظم اولیایی درباره استفاده از مدیران ناموفق فدراسیون‌های مختلف در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: افرادی که وارد مدیریت ورزش و فوتبال می‌شوند، باید گواهی و تأییدیه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه‌ها تنها جایی است که نیازی به سابقه، تخصص و گواهی ندارد. زمانی که وارد فوتبال حرفه‌ای شدیم، مدیریت را در باشگاه‌ها تعیین نکردیم و الان تصمیمات در اتاق‌های در بسته گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مقصران خسارت چند صد هزار دلاری شفر به استقلال؟

«این مدیران شاید افراد بسیار خوبی باشند، اما نسبت به این شغل یا تبحر لازم را ندارند، یا از شناخت لازم از باشگاه یا دلسوزی لازم برخوردار نیستند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: مدیریت باشگاهی ما روز به روز آسیب بیشتری می‌بیند. هر کسی می‌آید، شعارهایی می‌دهد و توقعاتی ایجاد می‌کند؛ سپس کوهی از بدهی و مشکلات را بر جای می‌گذارد و فرار می‌کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ما استانداردی در مدیریت باشگاهی نداریم و وزارت ورزش هم توهم دانایی دارد. آقایان فکر می‌کنند از همه داناتر هستند که این خیلی خطرناک است. آنها یک «بله‌قربان‌گو» و مطیع‌ترین فرد را پیدا می‌کنند. اختیار باید با مسئولیت برابر باشد که مسئولیت را به مدیر می‌دهند و اختیار را نمی‌دهند. این مشکلی است که در حوزه دولتی گرفتار آن هستیم.

اولیایی با بیان اینکه مدیرانی در باشگاه‌ها آمدند و خرابکاری کردند که شاید در ادارات دیگر، لیاقت فراوانی داشته‌اند، گفت: مدیریت باشگاه با فلان اداره یا قوه‌ای انتظامی متفاوت است. یک سردار در راهنمایی و رانندگی در درجه بالایی از مدیریت بود و مدیریتش را می‌پسندیدند، اما حضورش در ورزش آسیبی به خودش و باشگاه مربوطه زد که تا سال‌های زیادی قابل جبران نبود.

وی در واکنش به پاسخگو نبودن مدیران عامل باشگاه‌ها پس از کنار رفتن از سمت‌های خود خاطرنشان کرد: برای اینکه اختیاری به مدیران نداده‌ایم. آقایان به مدیران دستوری می‌دهند که آمر بیشتر از مجری مقصر است. مافوق می‌گوید فلان بازیکن یا مربی را بیاور و به هر قیمتی اول شو. مدیر مربوطه هم دستور رئیسش را اجرا می‌کند و وقتی به توفیقی نمی‌رسد، نمی‌تواند پاسخ دهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این رویه اشتباه برطرف خواهد شد، گفت: مسیری که می‌رویم کاملاً غلط است و آن را باید اساسی اصلاح کنیم. اوضاع در این مسیر، روز به روز بدتر می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس فوتبال کاظم اولیایی وزارت ورزش مدیریت استقلال پرسپولیس لیگ برتر مدیریت باشگاه وزارت ورزش باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سهام دو باشگاه سرخابی در حالی امروز معامله شد که هنوز بر اساس سیستم قانونی، وزارت ورزش و جوانان مالک حدود 90 درصد این دو باشگاه محسوب می‌شود.

باوجود طی مراحل قانونی برای اخذ مجوز، به نظر می‌رسد تنها یک گام تا واگذاری سهام این دو باشگاه باقی مانده که فردا طی خواهد شد تا پرسپولیس و استقلال سرانجام خصوصی شوند.

معاون سازمان خصوصی سازی در این خصوص گفت: معاون سازمان خصوصی سازی باتوجه به ضرب الاجل ای اف سی، خریداران فردا باید ده درصد قیمت را واریز کنند و قرارداد واگذاری امضا شود و بعد از پرداخت حصه نقدی و انعقاد قرارداد، تشریفات مربوط به قطعیت معامله اتفاق خواهد افتاد و انتقال سهام از وزارت ورزش صورت می‌گیرد و با این اتفاق مبارک، مطالبه عمومی که هواداران از دولت داشتند، انجام می‌شود.

بر این اساس سهامدار پرسپولیس 320 میلیارد و سهامدار استقلال 279 میلیارد باید تا فردا به حساب دولت واریز کنند تا سهامدار پرسپولیس و استقلال شوند.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس