Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@11:32:53 GMT

من قرارداد اسکوچیچ را دیدم، ریالی بود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۰۰۷

من قرارداد اسکوچیچ را دیدم، ریالی بود

 رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسکوچیچ ریالی است و هیچ الحاقیه، متمم و تبصره‌ای ندارد.

قدس آنلاین: صادق درودگر در رابطه با بلاتکلیفی مسابقات فوتبال گفت: در حال حاضر ستاد کرونا، مرحله به مرحله در مورد صنوف مختلف، مدارس و ورزشکاران تصمیم می‌گیرد و اگر آنها بگویند که این شرایط برای ورزشکاران مضر است، ما وظیفه داریم از دستور آنها تمکین کنیم و مسابقات را ادامه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ستاد کرونا اعلام کند که ورزشگاه‌ها باز شود، تیم‌ها تمریناتشان را آغاز خواهند کرد و در همان راستا مسابقات را از سر خواهیم گرفت. زمانی هم به تیم‌ها خواهیم داد تا بتوانند از نظر بدنی خود را آماده حضور در مسابقات کنند. این شرایط برای ورزشکاران سخت است اما همه با هم باید تلاش کنیم که این مشکل را رفع کنیم.

وی در مورد آغاز لیگ‌های اروپایی افزود: اعضای کمیته مسابقات چند برنامه را برای آغاز مجدد بازی‌ها پیش بینی کرده‌ اما اجرای تمام این برنامه‌ها منوط به اظهار نظر ستاد مبارزه با کرونا است. ما بیشتر روی نحوه برگزاری پروتکل‌های بهداشتی تاکید داریم.

درودگر در مورد ضربه اقتصادی به فوتبال در صورت تعطیلی لیگ خاطرنشان کرد: این طبیعی است که اگر در صنعتی کاری نیمه تمام بماند، آن صنعت ضرر می کند. طبیعی است وقتی فوتبال هم تعطیل شود زیان ببیند اما بر اساس ۹ هفته زیان می بینیم نه بیشتر. البته ما در لیگ نوزدهم ۲ شهرآورد را برگزار کردیم که ارزش آن از نظر اقتصادی بسیار زیاد است.

ریس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد اعلام قهرمان لیگ در صورت عدم برگزاری ادامه مسابقات گفت: باید هیات رییسه سازمان لیگ جلسه بگذارد و با اکثریت آرا در این زمینه تصمیم گیری کند. البته با توجه به اخباری که داریم ورزشگاه‌های رو باز به زودی باز می‌شود و امکان برگزاری لیگ وجود دارد. اما باید نظر فدراسیون پزشکی ورزشی را هم بدانیم. حتی اگر ورزشگاه‌ها باز شود و فدراسیون پزشکی ورزشی اجازه ندهد امکان عدم برگزاری مسابقات وجود دارد.

وی در مورد شائبه‌های قرارداد اسکوچیچ گفت: معلوم بود قرارداد ریالی است. هیچ الحاقیه و متمم و تبصره در قرارداد او وجود ندارد. من قرارداد را دیدم.

رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه گفته می‌شود میزان قرارداد اسکوچیچ ۲۰۰هزار یورو است، گفت: این مبلغ به روز تبدیل به ریال می‌شود. به اندازه قیمت روز یورو تبدیل به ریال خواهد شد و پرداخت می‌شود.

درودگر در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان قصد فروش باشگاه وجود ندارد. آنها می‌خواهند سهام را در بورس واگذار کنند. در این شرایط سبک مدیریت همین‌گونه می‌ماند. در آینده اگر میزان سهامدارها بالا برود، آنها برای مدیریت تصمیم خواهند گرفت.

وی در رابطه با دریافت حق پخش تلویزیونی بازی‌ها اضافه کرد: وزارت ورزش و صدا و سیما با هم مذاکراتی را داشتند و به نتایجی هم رسیدند. البته یک پیشنهاد غیر معقولانه‌ای داده شد که ورزش ۳۰ درصد سهم ببرد و صدا سیما ۷۰ درصد. البته فکر نمی‌کنم که وزارت ورزش این موضوع را قبول کرده باشد. این غیر منصفانه است و فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد.

درودگر در مورد اینکه در صورت لغو لیگ ممکن است درخواست میزبانی ایران برای رقابت های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ به خطر بیافتد، اضافه کرد: زمانی محسن صفایی فراهانی رییس وقت فدراسیون فوتبال تقاضای میزبانی جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۰ را داده بود ما تعجب می کردیم چرا که زیر ساخت نداشتیم. به هر حال نمایندگان فیفا به ایران آمدند و از شهرها و ورزشگاه‌های مختلف بازدید کردند. آنها هم گفتند که زیرساخت ندارید. من هم پیش رییس وقت فدراسیون رفتم تا این موضوع را به او انتقال دهم. او این کار را برای آینده کرد. این که تقاضای میزبانی کنیم صرف این نیست که حتما میزبانی را به ما بدهند. ما جام جهانی فوتسال چندین بار کاندید شدیم اما من در سال ۲۰۰۳ میزبانی مسابقات فوتسال آسیا را گرفتم که قبل و بعد از من هرگز کسی نتوانست این میزبانی را اخذ کند. باید آینده نگر باشیم.

وی در مورد سهام سازمان لیگ که گفته می‌شود در اختیار ۵ نفر قرار دارد، گفت: این افراد به فدراسیون فوتبال آمدند و نامه رسمی زدند که ادعایی در مورد سازمان لیگ ندارند و این در دفتر خانه باید ثبت شود. نامه آن هم وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسکوچیچ قرارداد اسکوچیچ صادق درودگر تیم ملی فوتبال ایران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!

دوپینگ شش ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال 2023 اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شده است.

مشخص نیست فدراسیون مربوطه و رئیس آن چه اقدامی برای جلوگیری از بروز چنین رسوایی داشته است؟ آیا رئیس خوش سفر این فدراسیون فقط در پی اعزام‌ها و درآمدهای حاشیه‌ای از محل برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها و دریافت ورودیه‌هاست یا چیزی به نام منافع ملی هم برای او اهمیت دارد؟

فدراسیون مدعی شده؛ با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده، فدراسیون فعلا نام این ورزشکاران را اعلام نمی کند!

 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه شعارهای خود اعلام کرده که برنامه های مبارزه با دوپینگش با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت! و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد!! در سال 1403  اخذ تست های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)