Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: کشف استعدادهای خوب در استان کرمان ‌می‌تواند منجر به یک انقلاب در فوتبال کرمان و کشور شود و سعی دارم تا دو سال آینده، کرمان در فوتبال کشور استان نخست و یا دوم شود.

علی قرایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در خصوص تنها سهمیه لیگ برتری استان کرمان اظهار داشت: باشگاه گل‌گهر یک برنامه‌ریزی بلند مدت سه‌ساله برای صعود به لیگ برتر فوتبال را برنامه‌ریزی کرد که این برنامه در زمان وینگوبگوویج سرمربی کرووات سیرجانی‌ها استارت زده شد و با دید حرفه‌ای مدیریت باشگاه گل‌گهر و حمایت مسئولین دیگر، این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد: مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه‌های مس کرمان و مس رفسنجان نیز با حمایت خوبی که در سال جاری از این دو نماینده کرمان که صدرنشینان جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند و احتمال صعود هر دو تیم به لیگ برتر فوتبال کشور وجود دارد نیز در سال جاری بیانگر نگاه حرفه‌ای مدیرعامل مس و حمایت ویژه از هر دو باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان بوده است.

وی با بیان اینکه مس در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور داشته است، اظهار داشت: در سال جاری با همدلی تمام مسئولان استان در جهت صعود این نماینده استان نیز تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی های لازم را انجام داده‌اند.

قرایی با بیان اینکه از فوتسال استان نیز در سال جاری نباید غافل شویم، گفت: در سالیان گذشته تنها نماینده فوتسال استان یعنی بانک رسالت به دلیل مشکلات موجود از لیگ انصراف داد و بدین ترتیب تتها سهمیه استان کرمان چند سال در لیگ‌های فوتسال کشوری حضور نداشت اما در سال جاری فولاد بردسیر و باشگاه سیرجان دو نماینده خوب استان در لیگ دسته اول کشور نتایج خوبی را کسب کرده‌اند و فولاد بردسیر نیز در گروه خود با اخلاف چشمگیری نسبت به رقبا در رده لیگ دسته اول فوتسال کشور ایستاده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در ادامه با بیان اینکه تیم فولاد بردسیر یک ‌تیم صد در صد بومی و متشکل از کارمندان و کارگران فولاد بردسیر است، افزود: این تیم منتظر اعلام فدراسیون برای برگزاری دیدار پلی‌آف و حضور در لیگ برتر است که بعید می‌دانم با اختلاف امتیاز این تیم مشکلی برای صعود به لیگ برتر فوتسال داشته باشد.

وی در ارتباط با وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان نیز تصریح کرد: در لیگ برتر فوتسال بانوان نیز تیم فوتسال مس بانوان رفسنجان نیز وضعیت مشابه فولاد بردسیر را دارد و آنها نیز در ادامه لیگ به احتمال زیاد مشابه تیم فوتبال بانوان شهرداری بم که در لیگ برتر اتفاق افتاد قهرمان خواهند بود.

وی با بیان اینکه بانوان فوتبالیست و فوتسالیست کرمانی در کشور آقایی می‌کنند، اظهار کرد: استان کرمان با ۵۵ نماینده در لیگ‌های مختلف فوتبال کشوری در کشور عنوان نخست را داراست.

قرایی در خصوص فعالیت فرهنگی‌ و تقدیر مسئولین فرهنگی فدراسیون فوتبال از هیات فوتبال استان کرمان ‌اظهار کرد: نامگذاری جام‌های لیگ‌های استان کرمان‌ به نام شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت ‌و آزادی نیز از این حیث هم فعالیت‌های فرهنگی در کنار هر چه بهتر شدن سطح کمی و کیفی بیشتر در سطح فوتبال استان کرمان در کشور تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استعدادهای فوتبال استان کرمان نیز در کوچه و پس کوچه‌ها هستند، بیان داشت: در همین راستا باشگاه مس کرمان با باشگاه‌های جنوبی و شرقی استان در ارتباط با کشف استعدادهای جدید فوتبال سرمایه‌گذاری خود را آغاز کرده است و با رایزنی‌هایی که با باشگاه‌های گل‌گهر سیرجان انجام داده‌ایم، امیدواریم که این باشگاه لیگ برتری نیز در جهت کشف استعدادهای ناب فوتبال در نقاط مختلف استان سرمایه‌گذاری کند.

قرایی گفت: کشف استعدادهای خوب در استان کرمان ‌می‌تواند منجر به یک انقلاب در فوتبال کرمان و کشور شود و سعی دارم تا دو سال آینده، کرمان در فوتبال کشور استان نخست و یا دوم شود.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده با بنگاه‌های اقتصادی کرمان در خصوص فوتبال گفت: بنگاه‌های اقتصادی یکی از ارکان اصلی فوتبال استان و باشگاه‌ها هستند در جلساتی که با نمایندگان بخش خصوصی در خصوص حمایت از فوتبال استان داشتم به رویکردهای مثبتی با تعامل با یکدیگر دست یافتیم.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان فوتبال کشف فوتسال فوتبال استان کرمان کشف استعدادهای فولاد بردسیر فوتبال کشور لیگ برتر سال جاری باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، تصور کردن فهرستی از بهترین ‌‏فوتبالیست‌های تاریخ بدون حضور اسم کریستیانو رونالدو در آن تصور ‌‏عجیبی است اما فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، امروز چنین ‌‏فهرستی را مطرح کرده و گفت معتقد است کریستیانو را نمی‌توان در ‌‏زمره ستاره‌هایی دانست که از آنها به عنوان نوابغ فوتبال یاد کرد. ‏

کاپلو که در آستانه مراسم جوایز لاروس در شهر مادرید با خبرنگاران ‌‏صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که چه فوتبالیست‌هایی را ‌‏نابغه می‌داند گفت:" من مسی را در جام خوان گامپر دیدم و بعد از ‌‏بیست تا بیست و پنج دقیقه که از بازی گذشته بود گفتم این پسر ‌‏نابغه است. مسی و پله و مارادونا از دید من نوابغ فوتبال بودند".‏

خبرنگاران از قرار نگرفتن نام کریستیانو رونالدو در این فهرست تعجب ‏کرده و از کاپلو پرسیدند چطور است که نام سی آر سون در فهرست او ‏نیست. کاپلو در پاسخ گفت:" کریستیانو به نظرم در فهرست دیگری ‏قرار می‌گیرد. او باسزیکن بزرگی است که همه افتخارات از جمله ‏چندین توپ طلا برده ولی همانطور که قبلا گفته‌ام او به خوبی مسی ‏نبود. رونالدو گلزن بزرگی است و می‌تواند هر کاری در زمین فوتبال ‏بکند ولی او نابغه نیست". ‏

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید