Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:47:43 GMT

تفاهمنامه‌های ورزشی شهرداری مشهد منتشر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۳۵۸

تفاهمنامه‌های ورزشی شهرداری مشهد منتشر شدند

شهریار آل‌شیخ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از امروز ۲۱ اردیبهشت ماه اطلاعات کامل تفاهمنامه‌های ورزشی شهرداری مشهد شامل طرف تفاهم، مبلغ و زمان انجام آن بر روی سامانه فاش بارگذاری شده و در دسترس عموم قرار گرفته ‌است.
وی ادامه داد: شهروندان مشهدی می‌توانند با ورود به لینک https://eservice.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mashhad.ir/fa/web_directory/۱۰۵۹۶۷ به اطلاعات مورد نظر در سامانه فاش شهرداری مشهد دسترسی داشته باشند.

معاون شهردار مشهد گفت: هم‌اینک یک میلیارد رکورد و مدرک اطلاعاتی در سامانه‌های مختلف شهرداری مشهد از طریق شبکه اینترنت در دسترس عموم مردم قرار دارد. 
"سامانه فاش" با هدف شفافیت در فعالیتهای شهرداری مشهد سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شد. در این سامانه اطلاعات لایحه بودجه سالانه شهرداری، پروژه‌های عمرانی و جاری شهر، مناقصه‌ها، مزایده‌ها و قراردادهای شهرداری مشهد از سال ۱۳۹۴ تاکنون قابل مشاهده است. 

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. این نهاد افزون بر ۱۰ هزار کارمند دارد.

شهرداری مشهد علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق ۱۳ گانه این شهر هشت معاونت شامل حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، برنامه‌ریزی و توسعه، مالی و اداری، معاونت اقتصادی به اضافه تشکیلات مشاور و رییس حوزه شهردار را به عنوان زیرمجموعه خود دارد. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد زیرمجموعه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری این شهر است. معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز حوزه‌های 'گروه نظارت بر حمل و نقل، شرکت بهره‌برداری قطار شهری، شرکت قطار شهری، سازمان حمل و نقل و بار درون شهری، سازمان حمل و نقل و ترافیک و سازمان اتوبوسرانی' این شهر را مدیریت می‌کند. معاونت امور اقتصادی شهرداری مشهد هم ناظر بر عملکرد و مسوول مدیریت حوزه 'سازمان زمین و مسکن، مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکتها، مدیریت بازاریابی و بهره‌برداری، مدیریت اداری مالی و پشتیبانی و مدیریت املاک' در چارچوب چارت سازمانی شهرداری مشهد است. 

مشهد به عنوان دومین کلانشهر بزرگ ایران ۳۲۸ کیلومترمربع وسعت دارد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی شهرداری مشهد مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی شهرداری مشهد مشهد اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی شهرداری مشهد مشهد شهرداری مشهد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین؛ کارکرد‌ها و انتظارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،به گفته مدیرکل تدوین مقررات سازمان فناوری اطلاعات، در صورت اتصال همه دستگاه‌های عضو و بارگذاری کامل اطلاعات، به همه درخواست‌ها در یک روز پاسخ داده می‌شود.
پورتحویلدار افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ما در سطح کشور حدود ۲۳۱ هزار مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی کردیم.
میر رجبی دبیر شورای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین درباره رصد این گونه تخلفات در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: از طریق سنج از راه دور پایش لحظه‌ای از طریق تصاویر ماهواره‌ای تهیه می‌شود و به دستگاه‌های اجرایی گزارش می‌شود.
مدیرکل تدوین مقررات سازمان فناوری اطلاعات گفت:چیزی حدود ۱۰۰ هزار مجوز مجاز داشتیم و حدود ۱۶ هزارتا متقاضی و درخواست در پنجره واحد داشتیم. حدود ۱۱۰۰ مجوز مجاز از طریق پنجره واحد صادر کردیم.
میر رجبی دبیر شورای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین هم گفت: ۸ عنوان صدور مجوز و ۱۸ مورد استعلام هست که در بستر سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ارائه می‌شود.
مباشری مدیر کل دفتر تدوین مقررات سازمان فناوری اطلاعات گفت:از میانگین ۱۵۳ روز به حدود ۹۰ روز در یک سری مجوزه‌ها که نیاز به بازدید دارد؛ و در بعضی دیگر به میانگین ۵۰ روز رسیدیم.
میر رجبی دبیر شورای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت از ۲۹ دستگاهی که باید به این سامانه متصل شوند ۲۰ دستگاه متصل شده اند.
یزدی رییس دبیرخانه مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌گوید: برخی دستگاه‌ها باید سامانه‌های خدماتی موازی را کنار بگذارند و به پنجره واحد مدیریت زمین متصل شوند و اگرسامانه‌های موازی مردم را از خدمتی با نیامدن به سامانه اصلی محروم می‌کنند حتما با آنها برخورد جدی می‌شود.
میر رجبی دبیر شورای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: با راه اندازی سامانه مدیریت واحد زمین ۴۰۰ هزار مراجعه و درخواست در موضوع صدور مجوز و استعلامات در این سامانه ثبت شده است که در کمترین زمان در این سامانه پاسخ داده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه پنجره واحد مدیریت زمین؛ کارکرد‌ها و انتظارات
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد