Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:42:16 GMT

فرایند صدور پلاک موقت در گمرک اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۶۴۵

فرایند صدور پلاک موقت در گمرک اهواز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بلوطی میرزا ظهر امروز یکشنبه با اشاره به نیاز مالکان خودروهای پلاک اروندی به منظور صدور پلاک گذر موقت برای خروج از خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مالکان خودروهای اروندی با مراجعه به ستاد نظارت گمرکات استان واقع در اهواز، امانیه انتهای خیابان لقمان، نبش بوعلی می‌توانند از امروز برای صدور و دریافت پلاک گذر موقت خودروی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند از سوی مراجعه‌کنندگان تأکید کرد و افزود: فرآیند صدور پلاک گذر موقت و مرخصی خودروهای اروندی از روز گذشته با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در محل موقت ستاد نظارت گمرکات خوزستان آغاز شده است.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به در حال ساخت بودن سایت اصلی اعطای مرخصی خودروهای اروندی، یادآور شد: محل اصلی این سایت در محل ستاد نظارت گمرکات خوزستان در حال ساخت است که به محض تکمیل شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی هم اکنون نیز از دیگر ظرفیت‌های فضای فیزیکی موجود برای خدمات‌رسانی به مالکان خودروهای اروندی استفاده کردیم.

بلوطی میرزا تأکید کرد: مالکان خودروهای اروندی ابتدا می‌توانند با نصب اپلیکیشن «پیام‌رسان ما» یا مراجعه به نسخه تحت وب https://web.wemessenger.ir گزینه ثبت ورود موقت را انتخاب دو نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند؛ در مرحله بعد نیز برای احراز هویت، بیمه و پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک هویتی و خودرو به ستاد نظارت گمرکات خوزستان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: عدم تجمع و رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا از شرایط حضور در ستاد نظارت گمرکات خوزستان است.

ناظر گمرکات خوزستان عنوان کرد: این ستاد از ابتدای شیوع کرونا ویروس همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و آموزش‌های لازم نیز به کارکنان ارائه داده است.

بلوطی میرزا در پایان به تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل و همچنین ضدعفونی مستمر محل ستاد اشاره کرد و گفت: مالکان خودروهای اروندی باید از آوردن همراه برای دریافت پلاک موقت خودداری و با در دست داشتن مدارک کامل خودرو از مراجعات بعدی خود جلوگیری کنند.

کد خبر 4921802

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک خوزستان تعویض پلاک اهواز فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان زلزله مواسات بیرجند کمک به نیازمندان جهش تولید مالکان خودروهای اروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.   باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.   پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.   حمید بنی تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ارتباط تلفنی با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از ۵ سال متروکه بود و باتلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، مجدد فعال شد.   وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان از باشگاه استقلال آبی پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز به صورت کاملا رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.   بنی تمیم ادامه داد: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند