Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دنبال انتشار کلیپی از یک فرد قانون شکن در استان اردبیل که موجب ناراحتی و تألم خاطر شهروندان شده بود، رییس کل دادگستری استان اردبیل طی دستوری به دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی اعلام کرد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی فرد متخلف اقدام کنند. تاریخ انتشار: 13:27 - 21 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۵۶۳ خبرگزاری میزان - به دنبال وصول گزارش‌هایی از حرکات غیر متعارف راننده یک نیسان در خیابان جدید الاحداث پیرامون شورابیل مبنی بر ایجاد مزاحمت و حرکات غیر متعارف و ورود به فضای سبز با خودروی خود، رییس کل دادگستری استان اردبیل طی دستوری به دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی اعلام کرد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی فرد متخلف اقدام و با پیش‌بینی از اقدامات از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عتباتی ضمن تشکر از شهروندان که موضوع را با حساسیت دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: به افراد متخلف و قانون شکن تذکر جدی داده می‌شود که دستگاه قضایی با آن‌ها هیچگونه مماشات نکرده و به شدت برخورد می‌کند. بیشتر بخوانید: هشدار رییس کل دادگستری اردبیل نسبت به تملک اراضی وی افزود: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه اخلال در نظم، آرامش و آسایش که موجب قانون شکنی در جامعه شده و نام و اعتبار اردبیل را خدشه دار می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گزارش کنند.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اردبیل اخلال در نظم عمومی رییس کل دادگستری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل از توقیف ۳ دستگاه وانت نیسان در محور اردبیل به نیر خبر داد و اظهار کرد: این وانت حامل ۱۴۰ اصله قنداق و چوب آلات جنگلی بود که طی عملیات و رصد اطلاعاتی و گشت شبانه مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی توقیف شد.

وی با بیان اینکه محموله قاچاق ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات شبانه که در حوالی ساعت دو بامداد انجام گرفت قاچاقچیان سعی بر فرار داشتند که نیروهای یگان حفاظت مانع از فرار آنان شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: در این عملیات خودرو یگان منابع طبیعی آسیب جدی دید و دو نفر از مأموران یگان مصدوم شده‌اند.

نوری با اشاره به دستگیری دو متخلف حین این عملیات افزود: متأسفانه یکی از خودروهای قاچاقچیان با خالی کردن بار قاچاق فرار کرد و خودروهای متخلفین به پارکینگ منتقل شده و به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: از هموطنان تقاضا داریم در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

کد خبر 6085625

دیگر خبرها

  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • با پول پژو۲۰۷ خودروی ژاپنی بخرید! + عکس