Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@01:27:27 GMT

شما پراید تولید می‌کنید نه هلیکوپتر!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۳۱۵

شما پراید تولید می‌کنید نه هلیکوپتر!

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت نابسامان خودروی داخلی گفت: شما پراید تولید می‌کنید نه هلیکوپتر، اما قیمت پراید همچون هلیکوپتر دائم در حال پرواز است.

به گزارش ایسنا، علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، گفت: در خصوص افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند با دیوان محاسبات تماس داشتیم، آقایان گفتند لیست افراد را به هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات رئیسه توجه کند که بر اساس اصل ۸۴ قانون اساسی همه نمایندگان می‌توانند در تمام امور کشور ورود پیدا کنند. پس لازم است این لیست در اختیار آنها نیز قرار بگیرد.

وی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو داخلی گفت: شما پراید تولید کرده‌اید نه هواپیما، نه هلیکوپتر، اما قیمت آن همچون قیمت هلیکوپتر دائم در حال پرواز است. آقای رئیس جمهور آیا الان وقت آن است که به وزیر صنعت دستور بدهید که قیمت خودرو را بررسی کند؟ آیا الان وقت آن است؟ لازم است به قیمت سایر اقلام نیز رسیدگی کنید.

وی در پایان اضافه کرد: آقای جهانگیری آیا فراموش کرده‌اید که در زمان انتخابات به مردم می‌گفتید در گذشته هر روز صبح که بیدار می‌شدید قیمت‌ها تغییر می‌کرد. لازم است صحبت‌های خود را مرور کنید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت پراید افزایش قیمت پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال

جام جم آنلاین - خوزستان، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ تحت عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: بررسی‌های لازم روی برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در این شرکت بنا برجایگاه استراتژیک و نقش تاثیر گذار در تولید مواد هیدرو کربوری و تامین خوراک پالایشگاه‌ها،مجتمع های پتروشیمی و شرکت گاز مبتنی بر الگوی نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری صورت گرفته و نحوه نیل به این شعار تبیین ،برنامه ریزی و پیگیری تحقق آن در دستور کار قرار گرفته است.

 

حسن شهروئی در تشریح شعار سال ۱۴۰۳ افزود : شعار سال جاری از دو بخش : جهش تولید و مشارکت مردم تشکیل شده که شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در هر بخش اهداف و برنامه‌های مرتبطی را دنبال می کند. در زمینه تولید هدف گذاری لازم در راستای تحقق کامل برنامه‌های ابلاغی شرکت ملی نفت ایران مطابق با اهداف تعیین شده، اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید و اصلاحیه های فنی و عملیاتی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت دستیابی به تولید حداکثری با توجه به نقش درآمدزایی این شرکت در اقتصاد کشور صورت گرفته است.

وی گفت: در زمینه مشارکت مردم نیز توجه به جامعه پیرامونی حوزه فعالیت استمرار ساخت و تامین کالا با اولویت منابع درون استانی و بومی مطابق ضوابط و مقررات موجود بهره مندی از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان تسهیل در پاسخگویی به استعلامات کارگاه های خصوصی و کارافرینان، تلاش جهت بهبود و ارتقاء جایگاه سرمایه های انسانی و مجموعه ذینفعان شرکت بعنوان ارکان اساسی تحقق اهداف سازمانی استمرار انجام مسئولیت های اجتماعی در مناطق همجوار ، تلاش مستمر جهت حفاظت و حراست از دارائی‌ها و سرمایه‌های انسانی استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت نیروی انسانی پیگیری بهبود وضعیت خدمات دهی به همکاران با اولویت کارکنان نوبتکار و عملیاتی ، پیگیری رفع محدودیتها و افزایش رضایتمندی ذینفعان بخشی از برنامه‌های مورد پیگیری این شرکت می باشد.

شهروئی از تحقق کمی و کیفی تولید نفت و گاز با احتساب کاهشهای تکلیفی، ایجاد تمهیدات لازم جهت بازگشت به تولید حداکثری،نگهداشت و ارتقاء نظام ایمنی/بهداشت،محیط زیست و پدافند غیر عامل در کلیه فعالیت ها،مدیریت آلاینده های زیست محیطی و نیز اتمام پروژه‌های در دست اجرا به عنوان بخشی از اهداف اصلی شرکت کارون در سال جاری نام برد و ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند متعال و اهتمام کلیه کارکنان این اهداف تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش ۲۰ میلیونی شاهین در یک روز
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت پراید امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها | این تعطیلی در چه صورتی لازم‌الاجراست؟
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت پراید در بازار