Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@18:29:03 GMT

ساخت «نفیری» در کرج

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۳۶۷

ساخت «نفیری» در کرج

فیلم کوتاه داستانی « نفیری» به کارگردانی محمد صادق قهرمانی در انجمن سینمای جوانان کرج تولید و آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این فیلم داستان  مردی را روایت می‌کند  که پس از سال‌ها کار تکراری  در اداره ثبت احوال و ابطال شناسنامه‌های گوناگون دچار بیماری روحی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل تولید این  فیلم کوتاه عبارتند از:

نویسنده: سارا اسماعیلی، کارگردان: محمدصادق قهرمانی، تدوین:  رضا شهبازی، صدابردار: علی حیاتی، طراحی صدا و صداگذری: فرهاد شهبازی، بازیگران: رضا رباط‌جزی، تصویر بردار: فرزاد شهاب، موسیقی: ویلیام نیری، مدیر تولید: سپهر یوسفی،  طراحی گریم: ثمره برازنده، طراحی صحنه: محمدصادق قهرمانی، عکاس: مونا معتمدی، مریم غفاری،  طراحی پوستر:  مونا معتمدی، تهیه کننده: مریم غفاری و  مجری طرح: انجمن سینمای جوانان استان البرز  

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجمن سینمای جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالی‌شهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 6085920

دیگر خبرها

  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش