Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:38:51 GMT

تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی به کادر درمان کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۳۸۳

تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی به کادر درمان کرونا

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ۶۷۶ مرکز اقامتی شامل هتل‌های چهار و پنج ستاره، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و برخی هتل‌آپارتمان‌ها در ۳۱ استان کشور آمادگی خود را برای ارائه خدمات به کادر درمان اعلام کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت میراث ‌فرهنگی، علی‌اصغر مونسان گفت: نظر به زحمات جبران‌ناپذیر کادر درمانی کشور در مبارزه و مدیریت بیماری کرونا و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و ضرورت ارائه خدمات و تسهیلات به پاس ایثار و فداکاری از آن‌ها، معاونت گردشگری به همراه ادارات کل استانی تابعه این وزارتخانه، تأسیسات گردشگری سراسر کشور را ترغیب به در نظر گرفتن تسهیلاتی برای کادر درمان در دوران پساکرونا به میزان حداقل ۵۰ درصد تخفیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: فهرست تأسیسات گردشگری به وزارت بهداشت اعلام شده است و به تأسیسات گردشگری سراسر کشور نیز اعلام کردیم تا تمام کسانی را که با معرفی‌نامه وزارت بهداشت و واحدهای تابعه آن در سراسر کشور (استان‌ها و شهرستان‌ها) شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، شبکه‌های بهداشت استانی و شهرستانی و کلینیک‌های درمانی مراجعه می‌کنند، با تسهیلات در نظر گرفته شده، پذیرش کنند. همچنین مدیران کل استانی حسن نظارت بر اجرای موضوع را در دستور کار قرار خواهند داد.

کد خبر 423072

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقامتگاه های بوم گردی مراكز اقامتي اماکن اقامتی اقامتگاه های سنتی هتل علی اصغر مونسان وزير ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري کادر درمانی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت :‌ بسیاری از بیماری های سرطان در کشور ، پیش از آنکه به مرحله غیرقابل درمان برسد میتوان بیماری ها را تشخیص داد و درمان کرد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت بهداشت این است که درمان سرطان در کل کشور رایگان شود و مراکز پیشرفته را برای درمان رایگان مردم راه اندازی کنیم.

در پایان دکتر عین اللهی گفت : در پویش ملی سلامت که انشاالله بعد از پویش ملی درمان کودکان اعلان میشود افرادی که مشکوک به سرطان هستند به مراکز درمانی معرفی میشوند و مورد غربالگری قرار میگیرند تا به صورت رایگان درمان شوند.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند