Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تشکر از مردم ساری و میان‌دورود که در چندین دوره انتخابات به او اعتماد کردند، گفت: از مدیران و مسئولان استان، ائمه جماعات، شورای اسلامی شهر و روستا، فرمانداران، بخشداران و مدیران اجرایی شهرستان‌های حوزه انتخابیه، مجمع نمایندگان استان مازندران، نهادها و دستگاه‌های ملی، وزرای محترم، اعضای هیات رئیسه مجلس، کارکنان امور اداری مجلس به ویژه همکاران دفتر هیات رئیسه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین به خاطر عضویت اینجانب در فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها و هیات رئیسه لازم می‌دانم از جناب آقای محمدرضا عارف رئیس اخلاق‌مدار و فضیلت‌گرای فراکسیون امید، جناب آقای دکتر لاریجانی رئیس با تدبیر و هوشمند مجلس شورای اسلامی، آقای تاجگردون رئیس خبره و کاربلد کمیسیون تلفیق بودجه، آقای حاجی بابایی رئیس ارزشی و فعال کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، آقای کولیوند رئیس فرهیخته و سالم کمیسیون امور داخلی و شوراها، آقای فولادگر رئیس متدین و مطلع کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی، آقایان یوسفیان ملا و کاتب روسای فعال و تلاشگر کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس و سرکار خانم سیده فاطمه حسینی رئیس آگاه و ساعی هیات اجرایی بین المجالس که مدت چهار سال نزد آنها شاگردی کرده و با همفکری و تلاش اهداف مجلس شورای اسلامی را پیگیر بوده ایم، تقدیر و تشکر وافی کنم.

یوسف نژاد در ادامه از رأی نمایندگان مجلس در تصویب منطقه آزاد مازندران از جانب مردم تقدیر و تشکر کرد و افزود: اسلام، انقلاب، امام و رهبری چهار رکن اساسی تفکرات ما هستند، کسانی که در سایه این چهار رکن قرار دارند خودی محسوب می شوند اگرچه در زیرگفتمان اصلی انقلاب تفاوت فکری و نظری داشته باشند اما متفق و منسجم در مقابله با استکبار و ظلم و ستم مبارزه می کنند و سربازان وطن هستند.

وی ادامه داد: اعتقاد به اصل مترقی ولایت فقیه ضامن انقلاب اسلامی و باعث پیشرفت و توسعه فرهنگی و فکری است. نهادهایی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود انقلاب هستند، مرزبانان غیور عرصه فرهنگی و باورهای انقلابی هستند متاسفانه امروز عده‌ای آگاهانه حمله به ولایت فقیه و سپاه پاسداران را در دستور کار قرار داده تا خوراک تبلیغاتی بیگانگان را فراهم کنند و حتی مغرضانه به دولت و مجلس شورای اسلامی که نهادی برآمده از رأی مردم و دموکراسی هستند حمله می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: این حرکت ضربه به دیپلماسی و بی توجهی به رأی مردم و نادیده گرفتن مردم سالاری دینی است. البته همه این حملات به عنوان انتقاد مطرح می‌شود ولی انتقاد با تخریب و سیاه نمایی متفاوت است. انتقاد باید همراه با انصاف، عدالت، منطقی و دارای حد و مرز باشد اما عده ای آگاهانه و به خاطر منافع فردی، گروهی و حزبی با سیاه نمایی عملکردها و تلاش های قوه مجریه و قوه مقننه همان حرفی را می زنند که رسانه های خارجی و ضد انقلاب و استکبار جهانی می گوید و این جفا در حق انقلاب و مردم شهیدپرور است.

تلاش‌های مجلس دهم در حد وظایف و ظرفیت خود  قابل سنجش و ارزیابی است

یوسف‌نژاد یادآور شد: ما منکر ضعف و نارسایی‌ها و کاستی ها نیستیم ولی تلاش و عملکردها در چنین شرایطی که تحریم و فشارهای خارجی و زورگویی جهانی اقتصاد کشور را نشانه گرفته است باید مورد ارزیابی قرار گیرد. تلاش های مجلس شورای اسلامی در حد وظایف و ظرفیت خود  قابل سنجش و ارزیابی است البته قطعا مجلس می توانست با همت و تلاشی بیشتر نتایج بهتری را رقم بزند.

وی افزود: ما باید از منویات مقام معظم رهبری و از سیاست های ابلاغی و شرایط اقتصادی مقاومتی بیشتر استفاده می‌کردیم. در تداوم نامگذاری سال های اخیر در موضوع اقتصادی، موضوع «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار امسال انتخاب شد. اقتصاد به عنوان اولویت نخست کشور و مسئولین قرار گرفت. در این شرایط رکود تورمی و محدودیت‌های درآمدی وظیفه سنگین جهش تولید، نیاز به همکاری دولت و مجلس و بخش خصوصی دارد. تضاد دولت و مجلس به مصلحت و منفعت مردم نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه برنامه‌ریزی ها و تصمیم گیری های صحیح مالیاتی، پولی، بیمه‌‎ای، بانکی و حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان زمینه همکاری دولت و مجلس را فراهم می کند، گفت: امروز بیشترین مشکل اقتصادی است، جهش تولید به درستی از سوی رهبری عنوان شده است و برای تحقق آن هم  مکتب سلیمانی یعنی سرباز وطن بودن و توجه به ظرفیت های داخلی، رعایت اقتصاد مقاومتی، خصوصی سازی درست و هدفمند، توجه به بخش خصوصی و استفاده از مزیت ها نسبی، توجه به عدالت اجتماعی، تولید، صنایع محرک و همچنین ایجاد ساختار مناسب برای سرمایه گذاری باید مورد نظر باشد.

تامین رفاه و آسایش مردم در سایه وحدت قوای سه گانه

یوسف‌نژاد ادامه داد: امیدوارم در سایه وحدت قوای سه گانه، مردم شاهد رفاه، آسایش، آرامش، سربلندی بین المللی، معیشت مناسب و اقتدار جهانی باشند.

وی خاطرنشان کرد: لازم می دانم از اقداماتی که وزرای محترم به ویژه وزیر اقتصادی و دارایی آقای دژپسند در تصویب منطقه آزاد مازندران داشت و تلاش وزیر راه و شهرسازی آقای اسلامی برای تامین اعتبار پروژه های ساری و کمربندی شمالی ساری و فرودگاه و جاده ساری – کیاسر و همچنین اقدامات و تلاش وزیر بهداشت دکتر نمکی برای بهبود شرایط بهداشتی و درمانی استان مازندران تقدیر و تشکر کنم.

عضو هیات در پایان گفت: اکنون که در پایان دوره مسئولیت به عنوان خادم ملت در مجلس هستم و این بار سنگین را به دو برادر دیگر می رسانم؛ ضمن قدردانی از همکاری، همدلی و حمایت دستگاه‌های اجرایی و همکاران عزیز به ویژه مجمع نمایندگان مازندران و همکاران در کمیسیون‌های مختلف از قصور و کاستی های اینجانب در انجام وظیفه طلب بخشش می کنم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دولت و مجلس یوسف نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است. در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است.

تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

کد خبر 846523 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه هسته‌ای - انرژی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی