Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله آریایی‌نیا رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول با اشاره به افزایش ناخوشایند آمار ابتلا به کرونا ویروس در این شهرستان گفت: همچنان مردم به هشدار‌ها بی توجه هستند، بطوریکه دیشب در ۲ باغ ویلا در کوی توحید پارتی شبانه و مهمانی خانوادگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه یک پارتی شبانه با تجمع حدود ۱۰۰ دختر و پسر و یک میهمانی خانوادگی با تجمع حدود ۵۰ نفر در ۲ ویلاباغ دزفول برگزار شده بود، اظهار داشت: با دستور قضایی این ویلاباغ‌ها بدلیل تخلف پلمب شدند و باتوجه به اینکه طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلا و تجمع به هر مناسبتی به دلیل شیوع کرونا ممنوع است و درصورت مشاهده برخورد می‌شود.

آریایی با بیان اینکه این باغ ویلا به افراد غیربومی اجاره داده شده بودند، تصریح کرد: هفته گذشته نیز ۲ مورد باغ ویلا به دلیل برگزاری مراسم عروسی در منطقه سنجر دزفول پلمب شدند، ضمن اینکه پلمب یکی از باغ ویلا‌ها به دلیل برگزاری پارتی شبانه با دستگیری تعدادی از شرکت کنندگان نیز همراه بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پلمب باغ ویلا پارتی شبانه کرونا ویروس پارتی شبانه باغ ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

کد خبر 846512 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز