Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:11:10 GMT

واژگونی خودروی تندر ۹۰ و فوت سرنشین ۵ ساله

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۶۸۸

واژگونی خودروی تندر ۹۰ و فوت سرنشین ۵ ساله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس و اعلام واژگونی یک دستگاه خودروسواری تندر ۹۰ در لاین جنوبی اتوبان قزوین -کرج، ماموران کلانتری ۱۱ هشتگرد به همراه گروه‌های امدادی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد بر اثر این واژگونی، راننده ۳۵ ساله خودرو مصدوم و سرنشین آن که یک دختر ۵ ساله بود در دم فوت شده است.

سلیمانی گفت: بر اساس اعلام کارشناس پلیس راه، علت حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی ازتخطی سرعت مطمئنه اعلام شده است.

انتهای پیام / ر. خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی وازگونی خودرو حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت