Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:14:04 GMT

بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت دراستان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۷۰۱

بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت دراستان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدصادق بصیری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز یکشنبه در نشست خبری ستاد استانی کرونا گفت: در بخش آموزش و پرورش امروز مصوب شد همه مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خردادماه باز باشند.

او افزود: فعالیت مدارس صرفا برای این است که اگر دانش آموزانی مایل هستند برای رفع اشکال در مدارس حضور یابند و حضور دانش آموزان اختیاری است و آموزش و پرورش می‌خواهد به کمک دانش آموزانی برود که در ماه‌های اخیر نتوانسته اند از تلویزیون و فضای مجازی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیری درباره برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر بیان کرد: در شهرستان‌های دارای وضعیت سفید مراسم برگزار می‌شود و در مراکز استان‌ها از جمله کرمان، در چند نقطه مراسم توسط صدا و سیما پخش می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه درباره دیگر مصوبات ستاد گفت: درباره فعالیت اقامتگاه‌های بوم گردی قرار شد فهرست این اقامتگاه‌ها توسط اداره کل میراث فرهنگی تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی ارائه و در صورتی که مشکلی وجود نداشته نباشد، می‌توانند بازگشایی کنند.

او با اشاره به اینکه قبل از این مصوبه ستاد بود که ادارات با دو سوم کارمندان کار کنند، افزود: ستاد مقابله با کرونا به برخی اداراتی که به حضور نیروی انسانی نیاز است، بیش از دو سوم استفاده کنند (به استثنای بیماران خاص زمینه‌ای و افراد سالمند)؛ زیرا برخی ادارات به دلیل ماموریت‌های خاص مایل هستند از دیگر نیرو‌ها نیز استفاده شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان