Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:26:28 GMT

معلمان نمونه منطقه خلخال تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۷۶۶

معلمان نمونه منطقه خلخال تجلیل شدند

سخاوت بیرامی روز یکشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوت فرهنگی و تنها بازمانده دانش‌آموز و معلم مدرسه کهن ناصری خلخال افزود: محدودیت‌های ناشی از رعایت موارد مربوط به گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی مقابله با بیماری کرونا هرچند مانع از برگزاری همایش‌های تجلیل از معلمان فعال و بازنشسته این منطقه بصورت حضوری و طبق روال سال‌های گذشته شد، ولی آموزش و پرورش خلخال با ارسال لوح سپاس و هدایایی به درب منزل ۱۵ معلم نمونه استانی و کشوری گوشه‌ای از رسالت خود در قبال سپاس از فرهنگیان برتر منطقه را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: علاوه بر معرفی و تجلیل از ۱۵ معلم نمونه استانی و کشوری خلخال ، عظیم قربانی دبیر نمونه و محدثه صادق‌زاده آموزگار نمونه و رقیه موسی‌زاده دبیر نمونه (غیردولتی) نیز به عنوان معلمان توانمند استانی انتخاب شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش خلخال همچنین از انتخاب احدپور مدیر مدرسه ناصری و قدیمی‌ترین مدرسه استان اردبیل به عنوان مدیر نمونه این منطقه در سال جاری خبرداد  و افزود: کسب رتبه برتر مدرسه ناصری خلخال در بین مدارس رشد استان اردبیل در سال تحصیلی گذشته  از سایر افتخارات این مدرسه کهن است.

او همچنین با گرامیداشت یاد ۲ معلم و چهره ماندگار این مدرسه مرحومین مرسل رحیمی و رستم نوری گفت: این مدرسه در سال ۱۲۸۷ و ۱۱۲ سال پیش به عنوان دومین مدرسه استان آذربایجان‌شرقی پس از مدرسه رشدیه تبریز توسط ناصر دفتر روایی تاسیس شده است.

وی از پیشکسوتان فرهنگی خلخال به عنوان بنیانگذاران فرهنگ و ادب منطقه یاد کرد و افزود: علم و تجربه پیشکسوتان همواره راه‌گشای مسائل تعلیم و تربیتی آموزش و پرورش بوده و تلاش این عزیزان در اعتلای فرهنگی منطقه و معرفی صبغه علمی و فرهنگی این شهرستان وصف‌ناپذیر است.

در این مراسم از نقی نقی‌زاده فرهنگی ۹۶ ساله پیشکسوت و مسن‌ترین دانش‌آموز و معلم مدرسه ناصری ۱۱۲ ساله خلخال تجلیل شد.

برچسب‌ها مدارس خلخال معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خلخال معلم مدارس خلخال معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳