Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:14:16 GMT

افزایش ۵۰ درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۸۳۵

افزایش ۵۰ درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح امروز در حاشیه بازدید از مراحل تجزیه و مبادلات مرسولات پستی شیراز، گفت: براساس داده‌های آماری، ترافیک مرسولات پستی این استان درماه‌های پایانی سال گذشته و فروردین امسال نشان از رشد ۵۰ درصدی دارد.

او افزود: عمده مرسولات را خرید‌های اینترنتی شامل مایحتاج ضروری، لوازم بهداشتی، ضدعفونی کننده ها، پوشاک و کفش تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفتح با بیان اینکه خرید‌های سفارش داده شده از سوی مردم توسط نامه رسان‌های پست در استان توزیع می‌شود، افزود: ترافیک پستی اسفند سال گذشته یک میلیون و فروردین امسال ۷۵۰ هزار مرسوله بوده است.

مدیر کل پست استان فارس گفت: با توجه به افزایش مرسولات اینترنتی فعالان بخش تجزیه و مبادلات در پست شیراز و شهرستان‌ها برای رساندن مرسولات پستی به مردم تا پاسی از شب فعالیت می‌کنند.

او افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که خریداران اینترنتی در بین ساکنان مناطق روستایی فارس هم افزایش یافته و این یک رکورد محسوب می‌شود.

مفتح با بیان اینکه استقبال مردم از خرید‌های اینترنتی علاوه بر تحول در تولید، به اشتغال‌زایی هم کمک می‌کند، ادامه داد: فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را دارند که در شرایط کنونی و با ایده‌های نوآورانه در حوزه خدمات در مسیر توسعه و درآمد زدایی گام بردارند.

مدیرکل پست استان فارس گفت: برای توسعه تجارت الکترونیک و ارایه خدمات به صورت غیر حضوری، سامانه‌های مختلفی در پست فارس فعال شده است و خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهند، که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم ساکن در مناطق شهری و روستایی به پویش از خانه بخریم، ترغیب شده‌اند و با استفاده از بستر اینترنتی بخشی از خرید‌های ضروری را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست فارس ترافیک مرسولات پستی خرید اینترنتی مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتشار پستی در توئیتر ادعایی عجیب مطرح کرد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس با انتشار پستی در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:

در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

#اقتدار_ایران

احتمالاً اشاره کریمی قدوسی به فتوای حرام بودن ساخت و استفاده از سلاح هسته‌ای از سوی مقام رهبری باشد که چند سال پیش صادر شده است.

منبع: هم‌میهن آنلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی