Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:17:17 GMT

ارتقای کارکنان شهرداری براساس شایسته سالاری باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۸۴۵

ارتقای کارکنان شهرداری براساس شایسته سالاری باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ارتقای شغلی کارکنان شهرداری باید بر اساس لیاقت‌ها، شایستگی‌ها و عملکرد واقعی آنان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فریده روشن صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد:موضوع شایسته سالاری و اصلاح نظام ارزشیابی در سیستم مدیریت شهری،بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:ارتقای شغلی کارکنان شهرداری باید بر اساس لیاقت‌ها، شایستگی‌ها و عملکرد واقعی آنان باشد و شاخص‌های ارزشیابی تعریف شده در نظام ارزشیابی شهرداری در حذف شایستگی‌های افراد منطبق با واقعیت‌ها و پرهیز از امور ابتدایی باشد زیرا در یک سیستم با نظام ارزشیابی و ارتقای صحیح کارکنان انگیزه بیشتری برای انجام وظایف خود خواهند داشت.

وی ادامه داد:نظام آموزشی ما در حال حاضر اهتمام و توجه کافی به زبان و ادبیات فارسی ندارد و این پدیده موجب شده زبان فارسی در معرض آسیب قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هجوم واژگان بیگانه به زبان فارسی و بی توجهی و بی‌برنامگی مسئولان ذیربط از یک سو و ضعف برنامه‌ریزی برای تقویت بنیان‌های ادبی و فرهنگی به ویژه در میان کودکان و نوجوانان از سوی دیگر موجب شده بنیادهای زبانی و ادبی در بین کودکان و نوجوانان سست شود که این مسئله مهم دارای پیامدهای بسیار بزرگ و خطیری برای زبان و ادبیات فارسی خواهد بود.

وی ادامه داد: نوع نگاه سختگیرانه در امر آموزش کودکان به بهانه‌های مختلف و از جمله به بهانه ساده‌تر کردن متون ادبی برای کودکان و نوجوانان موجب شده تا پیوندهای عمیق و تاریخی موجود بین مردم جامعه و آثار کهن و برجسته ادبی ضعیف شود؛ شایسته است معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی و نیز اداره ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری برای فرهنگسازی و برطرف کردن این معضل بزرگ اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شورای شهر شایسته سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

این نشست با حضور محمدمهدی جوکار رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد فرهنگ مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و جمعی از رؤسای دانشکده‌ها، مدیران بین‌الملل و مسئولان آموزش زبان فارسی واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور با هدف تبیین دستورالعمل ابلاغ شده جدید مرکز آموزش زبان فارسی، راهبری امور آموزشی و هم‌اندیشی پیرامون برنامه‌های آینده مرکز در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟