Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:19:47 GMT

استان البرز نیازمند راه‌اندازی کنسرسیوم دارویی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۲۱۳۸

استان البرز نیازمند راه‌اندازی کنسرسیوم دارویی است

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین کریم ظهر یکشنبه در مراسم گشایش سه آزمایشگاه علوم حیوانات، کشت سلولی و skill lab (آزمایشگاه ویژه آموزش تکنیک‌ها و مهارتی علمی به دانشجویان) در دانشکده داروسازی استان البرز، اظهار کرد: حدود سه ماه است که درگیر بحران کرونا هستیم و بحرانی که تا به حال تجربه برخورد با آن را نداشتیم و در کنار تمام سختی‌هایی که متحمل شدیم تجارب ارزشمندی را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع دوستی و انسان دوستی از ویژگی‌های ارزشمندی بود که کرونا بار دیگر آن را در میان مردم رواج داد.

وی افزود: از جمله مسائلی که کرونا باعث پیشرفت و تقویت آن شد ارتباط بین صنعت و دانشگاه بود که این امر بسیار ارزشمند است. فعالیت‌های مجازی و آموزش‌های غیر حضوری فعالیت‌هایی است که کرونا سبب رونق و گسترش آن شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: حضور و حمایت خیرین در مراکز بهداشتی و درمانی استان البرز بسیار حائز اهمیت است.

دکتر کریم تاکید کرد دانشکده داروسازی از زمانی که کار خود را آغاز کرده مراحل رشد و ترقی را با سرعت دنبال می‌کند که این امر به همت اعضای هیئت علمی و کارمندان کوشا است.

وی ابراز امیدواری کرد: روند پیشرفت دانشکده داروسازی ادامه پیدا کند و این دانشکده در میان سایر دانشکده‌های داروسازی کشور در جایگاه ویژه ای قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: برنامه ریزی که برای آینده دانشکده داروسازی در نظر داریم حضور بیشتر صنعتگران، شرکت‌های دانش بنیان، نوآوران و کارآفرینان در این دانشکده و شروع استارت آپ های مرتبط با صنعت داروسازی است، امید است بتوانیم کنسرسیوم دارویی استان را در این دانشکده راه اندازی کنیم و ارتباط بین صنایع دارویی باشیم.

دکتر کریم همچنین تاکید کرد: دپارتمان طب سنتی نیز باید در همین دانشکده راه اندازی شود و سبب تعدیل دیدگاه طب سنتی و بقیه علوم به یک طب شواهد محور شود.

کد خبر 4922002

منبع: مهر

کلیدواژه: استان البرز شهرستان کرج رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز حسین کریمی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان زلزله بیرجند مواسات کمک به نیازمندان جهش تولید دانشکده داروسازی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد