Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری خراسان شمالی از ثبت ۱۲ درخواست مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی کاظمی گفت: «این تعداد درخواست‌ها در بخش ایجاد اقامتگاه بومگردی، مجتمع گردشگری و... بوده است».

او با بیان اینکه  در حال حاضر 23 پروژه گردشگری در حال ساخت در استان وجود دارد، افزود: «حجم کل سرمایه گذاری جهت ایجاد پروژه های گردشگری 2820 میلیارد ریال برآورد شده که برای بیش از 480 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کاظمی گفت: «این پروژه‌ها شامل مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری، هتل، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی و سفره خانه سنتی است که طی پیش بینی های صورتگرفته تا پایان سال 1400 به اتمام خواهد رسید.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری فرهنگ میراث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب نور از شنبه ۸ اردیبهشت در مجتمع‌ های تجاری در چهار محور اطراف حرم مطهر رضوی آغاز می‌ شود.

 

محسن ملی که در نشست با مدیران مجتمع‌ های تجاری اطراف حرم مطهر سخن می گفت، خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است