Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سامانه ارتباط الکترونیکی مستقیم با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر ضرورت وجود ارتباط مستقیم بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه گفت: مسئولین دانشگاه همواره تمام تلاش خود را می‌کنند که دانشجویان در شرایط بهتری به فعالیت خود ادامه دهند و دانشجویان حق دارند بدون واسطه با مسئولان خود در تماس باشند و نقطه نظرات و خواسته‌ها و همچنین انتقادات خود را به آنان انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این راستا بر آن شدیم تا تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار کنیم و بر همین اساس با کمک واحد‌های روابط عمومی و فناوری اطلاعات معاونت دانشجویی فرهنگی، شرایط ارتباط حضوری و الکترونیکی مستقیم فعال شده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: سامانه ارتباط با ما، متشکل از چند زیر سامانه است که هر کدام با هدف مشخصی امکان ارتباط بیش از پیش دانشجویان با مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی را فراهم می‌کند.

پورغریب همچنین در نشست شورای معاونان فرهنگی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده‌ها گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی بر اساس هدف و مسئولیت‌های خود با تمام امکانات برای مقابله با کرونا، دوشادوش دانشجویان و کادر درمان حرکت کرد.

وی با اشاره به فعالیت معاونت دانشجویی فرهنگی در خصوص کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی تا به امروز از زمان شیوع ویروس اقداماتی را انجام داده که می‌توان به ورزش مجازی، حلقه‌های کتابخوانی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و بوجود آوردن سرگرمی‌های فرهنگی و ... اشاره کرد که علاوه بر دانشجویان برای مردم نیز مثمر ثمر بود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی بر اساس رسالت خود با پشتیبانی رئیس دانشگاه، تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات لازم برای فعالیت‌های دانشجویی انجام داده است.

وی تصریح کرد: در همان روز‌های اول شیوع کرونا ساختمان اداری مجموعه ورزشی چمران به ستاد کمیته دانشجویی مبارزه با کرونا تبدیل شد و در ادامه می‌توان به تخصیص دادن خوابگاه مخصوص کادر درمان اشاره کرد. در این بین معاونت دانشجویی فرهنگی بر اساس هدف و مسئولیت‌های خود با تمام امکانات دوشادوش دانشجویان و کادر درمان حرکت کرده و می‌کند.

پورغریب درخصوص آمادگی مدیریت امور خوابگاه‌ها برای تهیه و توزیع غذای دانشجویان، اطلاعات لازم را به معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده‌ها اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجویان پزشکی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج یا بازنشستگی اجباری حدود ۴۰ استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش خبرآنلاین از جماران، رضا ملک‌زاده عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تایید کرد که وی را بازنشسته کرده‌اند، او گفت: در حالی که من در دانشگاه تهران نسبت به سایر اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران بیشتر کار و تحقیق می‌کنم و درس می‌دهم و بر اساس معیارهای علمی که در دنیا هست، من بالاترین رتبه علمی را دارم، این اتفاق افتاده است. البته این فقط مورد من هم نبوده و ما احساس می‌کنیم فعالیت‌های دوره فعلی دانشگاه علوم پزشکی تهران منجر به خراب شدن کل دانشگاه می‌شود.

او بیان کرد: «قبل از من شاید حدود ۴۰ نفر از بهترین اعضای هیأت علمی را اخراج یا بازنشسته کرده؛ اتفاقا آنها به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند و همه آنها رأی گرفته‌اند که باید به دانشگاه برگردند. آخرین موردش من بودم که خیلی‌ها به آن اعتراض کردند. تیم مدیریتی جدید جوّی در دانشگاه ایجاد کرده که علاقه، کار کردن و دلسوزی را کاهش داده و یک جوّ ناامیدی در دانشگاه به وجود آورده است.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887995

دیگر خبرها

  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت
  • اخراج یا بازنشستگی اجباری حدود ۴۰ استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • اخراج یا بازنشسته شدن ۴۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا پایان اردیبهشت