Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@02:55:57 GMT

مدیرعامل خانه تئاتر در «شبگرد» امشب سیما

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۰۴۵

مدیرعامل خانه تئاتر در «شبگرد» امشب سیما

شهرام گیل‌آبادی امشب مهمان برنامه تلویزیونی «شبگرد» شبکه دو سیما می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه دو، «شبگرد» در برنامه امشب، یکشنبه خود میزبان شهرام گیل‌آبادی یکی از مدیران و چهره‌های فرهنگی می‌شود.

در این برنامه محمد سلوکی مقابل گیل‌آبادی می‌نشیند تا گفتگوی متفاوت را در شب‌نشینی صمیمی «شبگرد» رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگویی از دوران مدیریتش در رادیو نمایش، شبکه‌های رادیویی تهران و جوان تا شنیدنی‌هایی از دوران زندگی و در نهایت نکته‌هایی درباره تئاتر در دوران کرونا و پس از آن از زبان مدیرعامل خانه تئاتر.

برنامه «شبگرد» تاکنون میزبان چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی بوده و گفتگوهایی متفاوت و خودمانی را رقم زده که همواره با نکاتی قابل توجه در عرصه‌های مختلف همراه بوده‌اند. از جمله مهمانان این برنامه می‌توان به سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه، نرگس آبیار و نوید محمودی، رضا تقی پور عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، سید شاهین موسوی بوکسور تیم ملی، محسن هاشمی رییس شورای شهر، مجید جلالی و افشین پیروانی سرمربی فوتبال، سیده فاطمه مقیمی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اشاره کرد.

برنامه شبانگاهی «شبگرد» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی ساعت ۲۴ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه دو محمد سلوکی شهرام گیل آبادی ماه رمضان 99 برنامه شبگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد.

رجبی مشهدی در این حکم بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

گفتنی است مهدی مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧۵ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پست‌های مدیر دفتر پشتیبانی، بهره برداری و برنامه‌ریزی و مدیر دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی ١٤٠٢ که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

کد خبر 6080140 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد