Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:53:24 GMT

آزمون دوماه از دستمزدش را به باشگاه روس بخشید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۱۳۳

سردار آزمون ۲ ماه از حقوق خود را بدلیل تعطیلات کرونا و در راستای همکاری با باشگاه متمول روسیه، بخشید.

به گزارش تابناک ورزشی،  این درحالی است که هیچ یک از بازیکنان ایرانی تا کنون در لیگ ایران حقوق خود را به باشگاه های کشورمان نبخشیده اند! پیش از این پورعلی گنجی هم بخشی از دستمزد خود را به تیم قطری بخشیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ۲ ماه از قرارداد خود را به باشگاه زنیت روسیه بخشید. شیوع ویروس کرونا باعث شده رقابت‌های مختلف ورزشی از جمله لیگ‌های معتبر فوتبال جهان لغو و به زمان دیگری موکول شوند.

سردار آزمون، بازیکن ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه، ۲ ماه از حقوق خود را به باشگاه روسی بخشید تا مشکلات مالی این باشگاه کاهش یابد. قبل از تعطیلی لیگ روسیه، زنیت با اختلاف ۹ امتیازی نسبت به لوکوموتیو در صدر جدول قرار داشت. آزمون نیز در آستانه انتقال تابستانی به یکی از تیمهای سرشناس ایتالیایی یا انگلیسی قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا زلزله تهران علیرضا افتخاری دعای روز شانزدهم رمضان آزمون پورعلی گنجی ویروس کرونا تعطیلات زنیت سنت پترزبورگ ویروس کرونا زلزله تهران علیرضا افتخاری دعای روز شانزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: انتخابات حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با توجه به تأیید هئیت نظارت شهرستانی و استانی، خرداد ماه به صورت همزمان و سراسری در کشور  برگزار می‌شود. 
علی یونسی پور افزود: فراخوان از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار یا محلی اطلاع رسانی می‌شود. 
او ادامه داد: سایر مردم می‌توانند برای عضویت در این انجمن به سامانه جامع عضویت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یا سایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مراجعه کرده و اطلاعات را بارگذاری و کارت عضویت دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • انقلاب به ارتش استقلال و خود باوری بخشید/وحدت نیروهای نظامی
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • کارگران امسال چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • «وعده صادق» تراز عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران را ارتقا بخشید
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود