Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:30:29 GMT

تصویب ۱۰ طرح اشتغال‌زا برای ۶ شهرستان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۱۸۱

تصویب ۱۰ طرح اشتغال‌زا برای ۶ شهرستان خراسان رضوی

جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با تصویب 10 طرح اشتغال‌زا برای 6 شهرستان خراسان رضوی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: در این جلسه با گزارش موضوعات بلندمرتبه‌سازی در شهرستان مشهد و 3 طرح نیروگاه‌های خورشیدی دومگاواتی و یک مگاواتی در شهرستان سبزوار موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد یزدان پناه افزود: همچنین با طرح‌های نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی در بخش سلامی شهرستان خواف، نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در شهرستان جوین، نیروگاه خورشیدی دو مگاواتی در شهرستان خوشاب و طرح پرورش دام در شهرستان جوین موافقت به‌عمل آمد.

در این جلسه با 2 طرح برای شهرستان داورزن نیز موافقت شد که شامل تولید محصولات بتنی و احداث ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگروه امور زیربنایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند