Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به وضعیت مناسب شبکه برق در سطح استان سمنان ، اظهار داشت : زیرساخت های لازم در واگذاری برق به متقاضیان صنایع بزرگ و کوچک  در سال جهش تولید بر اساس قوانین و مقررات موجود ، فراهم می باشد.  
وی یکی از پروژه های مهم قابل افتتاح در سال جاری را افتتاح پست ۶۳ کیلوولت امیرکبیر سمنان عنوان کرد و افزود : به منظور تامین برق خانه های  مسکن مهر ، ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی مطمئن به مشترکین ، افزایش قابلیت اطمینان شبکه ، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور، این پست با اعتباری حدود ۲۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مهندس صباغ ، بهینه سازی پست ۲۰/۶۳ کیلوولت شاهرود ۱ و واریانت خط ۴۰۰ کیلوولت علی‌آباد را دو پروژه دیگر در منطقه شاهرود برشمرد و گفت : این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد و با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال ، در حال ساخت بوده که طی چند ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید. . 
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، استمرار پویش الف – ب- ایران را گامی مثبت در مسیر سازندگی با برنامه ریزی بموقع پروژه های صنعت آب و برق دانست و بیان داشت :  در بخش" انجام بهبودهای موثردر اصلاح ساز و کارها و فرایندها" ، در راستای تحقق شعار سال و برگرفته ازاهداف و استراتژی های کلان شرکت منتج از  سند مدیریت استراتژیک در برنامه میان مدت ، ارتقاء مهارتها و توانمندیهای نیروی انسانی ، بهبود فرآیند جذب و نگهداشت نیروی انسانی ، تدوین معماری سازمانی  و توسعه سیستم های مکانیزه ، اقداماتی است که در سال ۹۹ به انجام خواهد رسید .

48

کد خبر 1386746

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر‌های کرمان و رفسنجان از خط صنعت، از سال گذشته با پیشرفت ۴۵.۵ درصدی به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران واگذار شده است.

حمید علیدادی سلیمانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو گفت:پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر‌های کرمان و رفسنجان از خط صنعت، از سال گذشته با پیشرفت ۴۵.۵ درصدی به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران واگذار شده است و کارفرمای این پروژه بر اساس تصمیمات وزارت نیرو تغییر کرده است. 

وی در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت طرح انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست.

علیدادی سلیمانی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت تامین آب شرب در استان کرمان اظهار داشت: در سطح استان پروژه‌های بزرگی به منظور تامین آب شرب در حال اجرا است که می‌توان به پروژه آبرسانی به شهر‌های بم و بروات از سد نساء و آبرسانی به جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت اشاره کرد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان همچنین با اشاره به پروژه مهم انتقال آب از دریای عمان به استان کرمان گفت: این طرح در مرحله شناسایی و انتخاب سرمایه گذار است و هدف از اجرای این طرح شیرین کردن آب دریای عمان و انتقال آن به شهر‌های جنوبی استان کرمان و تامین بخشی از آب مورد نیاز صنعت در استان کرمان با افق چشم انداز سال ۱۴۲۵ می‌باشد.

وی افزود: در حال حاضر برای این طرح ۱۵۱.۵ میلیون مترمکعب تخصیص آب جهت مصارف شرب و صنعت استان دیده شده است که ۱۲۶.۵ میلیون مترمعب آب جهت تامین نیاز آبی صنعت و ۲۵ میلیون مترمکعب جهت مصارف شرب و بهداشت شهر‌های جنوبی استان در افق سال ۱۴۲۵ است.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد
  • تعویض هادی خطوط انتقال برق 132 کیلوولت مارون اصلی - مربچه در خوزستان‏
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • از احداث حسینیه در بوستان پرواز تا افتتاح فاز اول پروژه انتقال پساب شهرک قدس