Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@23:10:22 GMT

تمجید جالب ویرژیل فن دایک از کلوپ

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۲۲۳

تمجید جالب ویرژیل فن دایک از کلوپ

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول مدعی شد باز هم می تواند از این بهتر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویرژیل فن دایک در دو سال اخیر یکی از عوامل اصلی موفقیت های لیورپول بوده و او حتی سال گذشته موفق شد با فاصله ای اندک بعد از لیونل مسی عنوان دومین بازیکن برتر جهان را نیز از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ویرژیل فن دایک اذعان داشت تمرینات سخت یورگن کلوپ نقش مهمی در پیشرفت او داشته است.

ویرژیل فن دایک گفت:

“من می دانم که همچنان فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و من تنها مشتاق تلاش و کار بیشتر برای بهتر شدن هستم. با کمک هم تیمی هایم، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و البته رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند می توانم بهتر هم بشوم و قصد من نیز رسیدن به این هدف خواهد بود.

صادقانه بگویم در شش ماه اول که به لیورپول پیوستم تمرینات بیشتری داشتم. شریط پرفشار شدید بود و چیزهای مختلف زیادی وجود داشت که از من خواسته می شدند که من از این شرایط خیلی لذت می بردم، کار سخت و صحبت هایی که با برخی بازیکنان در مورد سبک بازی لیورپول داشتیم.”

ویرژیل فن دایک گفت:

“سرمرب لیورپول خواسته های زیادی از من داشت و هین موضوع باعث شد من تبدیل به بازیکن فعلی شوم. بدیهی است که به عنوان یک مدافع سعی داشتیم بالا بازی کرده و حریف را در هر زمان تحت فشار قرار دهیم. شما بعضی اوقات فضای زیادی را پشت سر دارید و بنابراین مجبورید با خطرات احتمالی مقابله کنید. من قبل از انتقال به لیورپول نیز می دانستم چنین شرایطی در انتظارم خواهد بود و از این کار دشوار لذت می برم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیورپول لیورپول ویرجیل فن دایک یورگن کلوپ ویرژیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید هنیه از «مقاومت افسانه‌ای» مردم غزه در ۶ ماه گذشته

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت در ششمین ماه از نبرد طوفان‌الاقصی، مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود نشان داده‌اند.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنان کوتاهی پس از دور اول دیدار و گفت‌وگو با امیرعبداللهیان در تهران گفت نبرد طوفان‌الاقصی وارد ششمین ماه خود شده است و مردم و مقاومت فلسطین در مقابله با نسل‌کشی و پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی ثابت‌قدم هستند.

هنیه گفت: «مردم غزه در طول ۶ ماه گذشته مقاومت افسانه‌ای از خود در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها به نمایش گذاشتند. به رغم تمام هزینه‌های سنگینی که مردم غزه پرداختند، رژیم صهیونیستی شکست خورده و در حال از دست دادن حمایت سازمان‌های بین‌المللی است».

رهبر حماس به قطعنامه روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل در مورد آتش‌بس در غزه اشاره کرد و گفت: «دیروز قطعنامه صادر شد، اگرچه با تاخیر اما نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی دچار انزوای سیاسی شده است».

او در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران به خاطر حمایت از جریان مقاومت فلسطین، به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و گفت: «امیدواریم ملت مسلمان در روز قدس حضور پرشوری داشته باشند و این موضوع می‌تواند گام بزرگی در آزادسازی مسجد الاقصی باشد».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • تمجید آیت الله کعبی از تدارک سفره ۲۰۰ متری افطار در اهواز
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • تمجید هنیه از «مقاومت افسانه‌ای» مردم غزه در ۶ ماه گذشته