Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور فرماندار ویژه آبادان و در راستای کمک به قطع زنجیره ی بیماری کرونا همه ادارات و بانک های شهرستان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی با اشاره به اهمیت خود قرنطینگی شهروندان، اظهار کرد: از همه مردم آبادان تقاضا داریم با اجتناب از انجام سفر غیر ضروری و رفت و آمد در سطح شهر، با ماندن در منزل به قطع زنجیره‌ انتشار این بیماری کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به منظور جلوگیری از ورود شهروندان شهرستان های محدوده قرمز و داریا محدودیت، از فردا ورودی آبادان از دو نقطه اهواز و ماهشهر تا پایان هفته مسدود خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه افرادی که قصد سفر به آبادان را دارند در طول هفته جاری به آبادان سفر نکنند، افزود: بازرسی های لازم توسط کمیته اجرایی شهرستان تشدید خواهد شد.

موسوی در پایان بیان کرد: در صورت ادامه این روند، جمعه هفته جاری مجدد بررسی های لازم انجام می شود و اگر لازم باشد تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند فرمانداری ویژه آبادان کرونا ویروس قرنطینه آبادان محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان

ایسنا/آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

 استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌های استان تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸.۱۵ صبح تا ۱۴.۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه تا ۱۳.۳۰ خواهد بود.

همچنین ساعت آغاز به کار ادارات مذکور در روزهای پس از شب‌های قدر (شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین) از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان