Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:32:04 GMT

۱۲۱۵ سبد کالا ویژه ماه رمضان در ششتمد سبزوار توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۵۷۳

۱۲۱۵ سبد کالا ویژه ماه رمضان در ششتمد سبزوار توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این سبدهای غذایی شامل برنج، مرغ، سویا، روغن، خرما، شکر و ماکارونی به ارزش یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال بود.
ابراهیم خطیب افزود: این بسته‌های غذایی بین خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد و کارگرانی که معیشت آنها بر اثر شیوع کرونا دچار مشکل شد توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: همچنین طی ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین محرومان و نیازمندان زیر پوشش و غیر پوشش این منطقه توزیع می‌شود.
چهار هزار و ۲۲۵ نفر از جمعیت حدود ۲۹ هزار نفری ششتمد سبزوار در قالب دو هزار و ۳۳ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
ششتمد در ۳۰ کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد.

تا ظهر روز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹،  ۱۰۷ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۵۱ تن طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶ هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

برچسب‌ها کرونا سبزوار کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد اقشار حاشیه پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سبزوار کمیته امداد امام خمینی ره ششتمد اقشار حاشیه کرونا سبزوار کمیته امداد امام خمینی ره ششتمد اقشار حاشیه کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد