Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین منطقه یکم دریایی امامت ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه این منطقه در روستا‌های اطراف بندرعباس خبر داد. تاریخ انتشار: 17:34 - 21 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۶۹۵ خبرگزاری میزان - بنابراعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم جلیل مقدم ضمن اشاره به آغاز مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در روستا‌های اطراف بندرعباس گفت: همسو با کمک‌های مومنانه و برگزاری رزمایش همدلی و مواسات ارتش جمهوری اسلامی ایران، منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش چهارمین مرحله از کمک‌های معیشتی را به مردم آسیب‌پذیری که در استان هرمزگان مستقر هستند تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این مردم عزیز از قبل شناسایی شده‌اند، افزود: مرحله نخست رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه مصادف با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و طی آن اقلام ضروری در بین خانواده‌های کمتر برخوردار روستا‌های بخش مرکزی بندرعباس توزیع شد. بیشتر بخوانید: فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب: بسته‌های معیشتی در مناطق محروم حاشیه شهر کبودرآهنگ توزیع شد دریادار دوم مقدم در پایان گفت: در مرحله دوم، همزمان با تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی، بسته‌های معیشتی بین مردم بندرعباس توزیع شد و مرحله سوم نیز بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه کارکنان کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بین اقشار آسیب‌پذیر در روستا‌های اطراف بندرعباس تقسیم شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رزمایش همدلی و مواسات نیروی دریایی ارتش کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی ایران دریایی ارتش منطقه یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی

چهره‌های شاخص دنیای تنیس به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز میامی راه پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس از اسپانیا، یانیک سینر از ایتالیا و دانیل مدودف از روسیه به‌عنوان تنیسورهای شماره‌های دو، سه و چهار جهان به مرحله یک چهارم نهایی مسترز میامی آمریکا راه یافتند.

مدودف: امسال باید فرصت‌طلب باشم

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز میامی برای تعیین چهار تنیسور نهایی این رقابت‌ها امشب و فردا شب برگزار می‌شوند.

در نخستین دیدار این مرحله توماس ماچاک (نفر 60 جهان) از جمهوری چک به مصاف یانیک سینر می‌رود، در ادامه نیکلاس هری شیلیایی (نفر 23 جهان) رو در روی دانیل مدودف می‌ایستد و کارلوس آلکاراس با گریگور دیمیتروف بلغاری (نفر 12 جهان) دیدار می‌کند.

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز میامی الکساندر زورف آلمانی (نفر پنجم جهان) برابر فابیان ماروزان از مجارستان (نفر 57 جهان) رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • حضور ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان تا چهارم فروردین
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • تقویم ۱۴۰۲ رزم دریایی|ناوگروه۳۶۰ و اقیانوس‌پیماهای سپاه