Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@21:29:46 GMT

در آرزوی بهره‌برداری از موزه درودی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۴۰۳۱

در آرزوی بهره‌برداری از موزه درودی

به کلاس‌های طراحی و نقاشی رفتم. پس از اتمام دوره تحصیل در مدرسه به دنبال علاقه‌ام یعنی نقاشی رفتم و وارد دانشکده بوزار پاریس شدم.

تحصیلاتم که تمام شد به تهران آمدم و اردیبهشت 1339 نخستین نمایشگاهم را در تالار فرهنگ برگزار کردم. نقاشی کردن حس خوبی به من منتقل می‌کند و همواره تلاش می‌کنم تا از مفاهیم معنوی الهام بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی تابلویی با عنوان «زلالی یک عشق» که در سال 1356 کشیده بودم، توسط شهرداری منطقه 6 در بزرگراه همت نصب شد.

معتقدم اکران عمومی ‌آثار هنرمندان موجب نزدیکی بیشتر آنها با مردم می‌شود. هنرمندان پیشکسوت عرصه‌های مختلف هنری نمی‌توانند چون گذشته کار کنند، اما تجربیات ارزشمندی دارند که می‌تواند راهگشای نسل آینده باشد. فراموش کردن هنرمندان پیشکسوت بیش از هرچیزی باعث رنجش می‌شود.

در این مدت که به دلیل کسالت در منزل استراحت می‌کنم، مدیران شهری تهران و منطقه 6 مدام جویای حالم بودند و این کار همیشه باعث دلگرمی‌ و تقویت روحیه‌ام می‌شود. در یکی از دیدارها مدیران شهری تهران قول دادند موزه‌ای به نام خودم یعنی «ایران درودی» در محله یوسف‌آباد بسازند. این خبر بسیار خوبی بود و قرار است با بهره‌برداری از این موزه آثارم در معرض دید عموم قرار گیرد. 

کد خبر 509553 برچسب‌ها محله همشهری محله موزه منطقه ۶

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله موزه منطقه ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر؛ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات از پروژه عمرانی فاز اول مرکز داده پیام در منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

در این مراسم محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک با اشاره به اینکه پروژه مرکز داده پیام از ابتدای تیر سال گذشته آغاز شده و ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسیده است، درباره این پروژه گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز داده پیام افزایش ظرفیت مراکز داده، ارائه خدمات تجمعی به سازمان‌های بزرگ صاحب داده؛ مانند: بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و تسهیل دسترسی به خدمات پایگاه داده از طریق خدمات ابری و سرورهای اختصاصی است.

وی در بخش دیگری از این مراسم با تاکید بر اینکه آسیاتک در ساخت فاز نخست این مرکز داده، ۹هزار میلیارد سرمایه‌گذاری کرده است، درباره آن تصریح کرد: این مرکز داده ۵۵۰ رکی با ظرفیت هر رک ۶ کیلووات در محدوده‌ای به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است. توان برق کل فاز اول این پروژه، پنج هزار کیلووات است و ۶ دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت هر دستگاه ۱۶۷۵ کیلووات و ۱۲ دستگاه UPS که توان هر یک از آنها ۶۰۰ کیلووات است برای تامین برق این مرکز داده طراحی و تعبیه شده است. مرکز داده پیام در رده ۳ استاندراد TIA-۹۴۲ قرار دارد و سطح افزونگی سیستم الکتریکال آن N+۱ است.

مدیرعامل آسیاتک در بخش دیگری از این مراسم به معرفی مراکز داده میلاد، میرعماد، آزادگان و رایمون پرداخت.

معاون وزیر ارتباطات نیز در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد؛ با بیان اینکه پیام همیشه به عنوان یک منطقه برای ایجاد قطب داده مطرح مورد توجه است، توضیح داد: راه‌اندازی مرکز داده در اولویت وزارتخانه است، هدف این است که با به حداقل رساندن فرآیندها، مشکلات و موانع احتمالی بر سر راه توسعه این مراکز را برطرف کنیم.

اکبر قنبرپور، مدیرعامل مرکز ویژه اقتصادی پیام دباره تمهیدات انجام گرفته برای استقرار مراکز داده در این منطقه گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۰ شرکت به این مرکز اضافه و در مجموع، اکنون ۱۶ واحد در قطب مرکز داده پیام مشغول فعالیت هستند. 2 نیروگاه برای ارائه خدمات به شرکت‌های مرکز داده فعال شده‌اند که امکان تامین برق را به‌صورت مستقیم برای متقاضیان فراهم کرده است.

کد خبر 6088469

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است