Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@11:04:44 GMT

این میوه سرشار از پتاسیم و کلسیم است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۴۱۸۹

این میوه سرشار از پتاسیم و کلسیم است

  رویداد۲۴ شیما عبدالهی گفت: توت فرنگی یکی از میوه‌های پر خاصیت فصل بهار بوده که سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی، آنتی اکسیدان‌ها و فیبر است.

وی توت فرنگی را جزء ۲۰ میوه پر از آنتی اکسیدان معرفی و اظهارکرد: خواص ارزشمند توت فرنگی به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها و پلی فنل‌های موجود در آن است.

عبدالهی مصرف این میوه بهاری ارزشمند را در حفظ سلامت و تقویت قلب موثر دانست و عنوان کرد: توت فرنگی به بهبود عملکرد قلب کمک می‌کند و در کنترل قند خون تاثیر به سزایی دارد، بنابراین برای مبتلایان به دیابت مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه توت فرنگی به دلیل دارا بودن ویتامین سی سبب تقویت سیستم ایمنی می‌شود، خاطرنشان کرد: این میوه معجزه آسا از ساختار مغز در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و از کاهش عملکرد حافظه پیشگیری می‌کند.

عبداللهی استفاده از توت فرنگی را در سلامت پوست موثر دانست و اظهارکرد: کمک به بهبود وضعیت کلسترول خون و خواص ضد پیری از دیگر مزایای این میوه به شمار می‌رود. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خواص خوراکی ها توت فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی

پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد: هر پیام دریافتی حاوی لینک از شماره‌های شخصی یا پیام‌رسان‌های موبایلی با موضوع دریافت یارانه معیشتی به قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست.

در صورت دریافت چنین پیامکی، از باز کردن لینک خودداری کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ و بادیگارد قوی قلب شماست
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد
  • بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی
  • یافته محققان ژاپنی؛ مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است
  • مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است
  • کاهش کلسترول با این نوع سبزی
  • پوست این میوه را حتما بخورید!