Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت امور بانوان فرمانداری ویژه داراب تعداد ۱۶۰ بسته مواد غذایی تهیه و میان بانوان سرپرست خانوار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از داراب، مجموعه امور بانوان شهرستان داراب با شناسایی زنان آسیب ‌پذیر و بی‌ سرپرست و در راستای کاهش آسیب‌ های اقتصادی ناشی از شیوع «کرونا» اقدام به تهیه بسته‌ های مواد غذایی و توزیع میان آنها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اقدام مقارن با میلاد خجسته کریم اهل بیت امام «حسن مجتبی (ع)» و با تاسی از رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، با جذب بانوان نیک‌اندیش، انجام شده است.

 

در راستای این طرح تعداد160 بسته مواد غذایی تهیه و میان زنان سرپرست خانوار شهرستان داراب توزیع شده است.

 

این بسته ‌ها به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بوده و شامل برنج، ماکارونی، قند، سویا، روغن و شیرینی است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته غذایی در طرح کمک مومنانه مواسات و همدلی در فارس توزیع بسته غذایی توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان بسته غذایی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست‌ اداره نظارت بر موادغذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با پیگیری کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو، حدود ۲۰ هزار و ۷۰۰ عدد ظروف بسته بندی مورد استفاده در صنایع غذایی نیشابور، به علت رعایت نکردن ضوابط فنی و بهداشتی توقیف شد.

سمانه رمضانی افزود: پیرو دستور های سازمان غذا و دارو  همه ملزومات بسته بندی که در تماس با ماده غذایی هستند باید مجوز بهداشتی داشته باشند از این رو به همت  کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی کارخانه های  تولید کننده ملزومات بسته بندی پایش مستمر می شوند.

وی  تاکید کرد: شهروندان مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانۀ بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت  کنند.

 سرپرست‌ اداره نظارت بر موادغذایی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت:   شهروندان همچنین در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا داشتن شکایت در خصوص مواد غذایی بسته‌بندی‌شده، آرایشی و  بهداشتی و اقلام سلامت محور مراتب را از طریق شماره تماس ٠۵١۴٣٣۵٢٣١١ و یا از طریق سامانه fms.nums.ac.ir به معاونت غذا و دارو نیشابور گزارش دهند

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان