Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر افزایش تحرکات یکی از اشرار و اراذل و اوباش معروف منطقه و اقدام به نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد و گرم و تخریب خودرو شهروندان در یکی از محلات شهر ورامین ماموران انتظامی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود، افزود: با هماهنگی مقام قضائی، انجام کار اطلاعاتی دقیق و اعزام اکیپ‌های مختلف، فرد مذکور در مخفیگاهش شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و پس از تعقیب و گریز و درگیری متهم با ماموران دستگیر شد.

سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان و دارای ۱۳ مورد سوابق کیفری گوناگون در زمینه شرارت با اختلال در نظم عمومی، نزاع دسته جمعی، اتهام قتل عمد، تخریب شیشه و ایراد ضرب و جرح، تهدید به مرگ، نگهداری سلاح جنگی و تیر اندازی، نگهداری مهمات غیر مجاز، ضرب و جرح با سلاح گرم و سرد بوده پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان با بیان این که پلیس با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری اراذل و اوباش شهرستان ورامین اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر