Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:39:05 GMT

مدیرکل سابق صدا و سیمای ایلام به اتهام فساد مالی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۸۴۷

مدیرکل سابق صدا و سیمای ایلام به اتهام فساد مالی بازداشت شد

یک منبع موثق در گفت‌وگو با فارس گفت: مدیرکل سابق صدا و سیمای ایلام به اتهام فساد مالی بازداشت شد.

یک منبع موثق دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: علیرضا شیروی مدیرکل سابق صدا و سیمای ایلام و مدیرکل کنونی صدا و سیمای مرکز لرستان امروز با دستور افشار خسروی زاد دادستان مرکز ایلام، بازداشت و روانه بازداشتگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: شیروی به اتهام اخذ رشوه و اختلاس بازداشت، و مراحل قضایی پرونده در دست اقدام است.

این منبع موثق ادامه داد: شیروی، دارای مدرک دکتری مطالعات امنیت ملی و مدرس رشته‌های جامعه شناسی و انقلاب اسلامی است و قائم مقامی شبکه مستند، معاونت فرهنگی موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم، مدیریت گروه تلویزیونی مرکز بسیج صدا و سیما، مدیریت گروه سیاسی شبکه دو و چهار سیما، مدیریت گروه تولید مستندهای سیاسی معاونت سیاسی، دبیری نخستین جشنواره انیمیشن بسیج کشور، سردبیری اخبار شبکه خبر و جام جم آمریکا، تهیه کنندگی در شبکه‌های یک، خبر، سحر و مرکز مستند سیما و مدیرکلی صدا و سیمای مرکز ایلام و مرکز لرستان را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است، این مسوول سه روز است که د محل کار خود نیز حاضر نشده است.

انتهای پیام/9708

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام فساد مالی بازداشت امنیت ملی صدا و سیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر