Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منصور جمشیدی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به اعمال محدودیت در برخی شهرهای خوزستان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع ارباب رجوع در محیط‌های آسیب پذیر، بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا استان ،دفاتر خدمات خودروی راهگشا و آموزشگاه های رانندگی از فردا دوشنبه تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس تا پایان محدودیت ها خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک در ۹ شهرستان خوزستان صورت نمی گیرد و تمامی آموزشگاه‌های رانندگی شامل کلاس‌های آموزشی، آزمون آیین‌نامه و امتحان عملی در این مناطق انجام نمی شود.

جمشیدی تصریح کرد: این محدودیت ها در اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان و هشت شهرستان  باوی، هندیجان، مسجد سلیمان، حمیدیه، کارون، دزفول، شوشتر و هویزه  از روز دوشنبه تا پایان هفته اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس متقاضیان باید از مراجعه و تردد به دفاتر خدمات خودرویی رهگشا و آموزشگاه‌های رانندگی در این ایام خودداری کنند.

بر اساس دستور استاندار خوزستان برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در استان از فردا دوشنبه تا پایان هفته جاری ادارات، بانک ها و اصناف غیر ضروری در ۹ شهرستان خوزستان تعطیل خواهند بود.

۹ شهرستانی که این دستورالعمل در آن ها عملیاتی می شود شامل باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجد سلیمان هستند که بر اساس اعلام کمیته علمی جزء شهرستان های قرمز استان اعلام شدند و باید زنجیره ویروس در این مناطق قطع شود.

کاهش محدودیت ها و رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی برخی از مردم باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آیین نامه استان خوزستان تعویض پلاک کلاس های آموزشی مسجد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آموزشگاه های رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران آمار معاینات انجام شده نزاع، سال گذشته در استان را ۱۹ هزار و ۲۵۷ نفر (۱۲ هزار ۵۵۲ نفر مرد و ما بقی زن) اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت.

علی عباسی افزود: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز استان، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهر‌های ساری و میاندرود با عدد ۳ هزار ۱۳۱، بابل با عدد ۲ هزار ۲۹۱ و نوشهر، چالوس با عدد هزار ۹۵۲ نفر و کمترین نزاع در شهرستان سوادکوه با عدد ۳۷۱ نفر ثبت شده است.

او گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، خرداد با ۲ هزار ۴، مرداد با هزار و ۸۳۴ و تیر با هزار و ۷۲۷ به ترتیب بیشترین و بهمن ماه با هزار و ۳۱۷ نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: میتوان با آموزش مهارت‌های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم