Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@19:20:45 GMT

ماجرای بارداری دختر بچه ۹ ساله در ایران! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۶۱۷۱

ماجرای بارداری دختر بچه ۹ ساله در ایران! +عکس

کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت: در روز‌های اخیر، اکانت‌های توییتری وابسته به منافقین، با انتشار هماهنگ تصاویری از یک کودک خردسال روی تخت بیمارستان، به دروغ مدعی شدند که یک دختر ۹ ساله، به اجبار توسط والدینش به عقد موقت یک روحانی درآمده و حالا از این ارتباط باردار شده است!

اکانت‌های دروغ‌پرداز منافقین، با بهره‌گیری از این تصاویر، تلاش کردند تا هم به ارزش‌های اسلامی حمله کنند و هم نظام جمهوری اسلامی را مسبب بروز چنین اتفاقاتی معرفی کنند!

با بررسی‌های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص گردید که اولا تصویر مذکور، هیچ ارتباطی با ایران و حتی سایر کشور‌های اسلامی ندارد و متعلق به بیمارستانی در کشور برزیل است و ثانیا دختر حاضر در تصاویر، برخلاف ادعای منافقین، ۱۲سال سن دارد و مبتلا به نوعی بیماری کبدی‌ست و برآمدگی شکم وی، هیچ ارتباطی با ارتباط جنسی و ازدواج خردسالان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دختربچه بارداری منافقین برزیل بیماری کبدی ازدواج پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر محمود کهن سال گفت: دختر ۹ ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.
وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل و با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.
رئیس بیمارستان رازی سراوان افزود: حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.
وی گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود.
دکتر کهنسال تاکیدکرد: در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی