Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی است اما مدیران باشگاه هنوز برنامه‌های خود برای پر کردن جای خالی این بازیکن را اعلام نکرده‌اند. تاریخ انتشار: 00:45 - 22 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۱۶۹

خبرگزاری میزان- در شرایطی که لیگ ایران همچنان بدون تکلیف باقی مانده و همه منتظر ادامه مسابقات هستند، مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف جایگزین بیرانوند را مشخص نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول این تیم با آغاز رقابت‌های فوتبال راهی بلژیک خواهد شد. او در حال حاضر منتظر حضور در تست پزشکی تیم جدید خود است و قرار شده بعد از پایان شیوع کرونا راهی کشور بلژیک شود.

جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی است اما مشخص نیست که مدیران باشگاه چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی این بازیکن درون دروازه تیم خود خواهند داشت. در حال حاضر با حضور رادو و درخشش این دروازه‌بان در این فصل، خیال گل‌محمدی تا حدود زیادی از درون دروازه راحت است. با این حال سرمربی سرخپوشان از مدیران باشگاه درخواست کرده که یک دروازه‌بان درجه یک را به تیم اضافه کنند.

نکته مهم اینجاست که دروازه‌بان‌هایی مانند رشید مظاهری و پیام نیازمند با تیم‌های خود قرارداد دارند و قطعا حضورشان در پرسپولیس منتفی خواهد بود. به همین دلیل در روز‌های گذشته شایعاتی در خصوص بازگشت دوباره علیرضا حقیقی به پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی می‌گویند مدیران باشگاه مذاکراتی را با این دروازه‌بان داشتند.

گفته می‌شود حقیقی که به خودش لقب «پسر پرسپولیس» داده، قصد بازی در لیگ ایران را ندارد و در پایان لیگ راهی اروپا شود. دروازه‌بان سابق تیم ملی بعد از مصدومیتی که داشت، راهی ایران شد و در نهایت با نساجی قرارداد بست. حقیقی قصد دارد بعد از پایان قرارداد خود دوباره راهی لیگ سوئد شود و به همین دلیل به احتمال فراوان پیشنهاد سرخپوشان را رد می‌کند. 

نکته دیگر اینجاست که دروازه‌بان کروات پرسپولیس از شرایط مالی خود در این تیم بسیار ناراحت است و از طرفی شنیده می‌شود که با چند پیشنهاد خوب هم روبرو شده است. در شرایطی که جدایی بیرانوند قطعی است و از طرفی هیچ دروازه‌بان مطرحی هم در لیگ، آزاد نیست. مدیران باشگاه چاره‌ای ندارند جز اینکه رضایت این دروازه‌بان کروات را مانند بشار رسن به دست بیاورند تا بیش از این، دست‌شان درون دروازه در پوست گردو نماند.

بیشتر بخوانید: رادوشوویچ: حالا پرسپولیس در مورد قهرمانی لیگ تصمیم می‌گیرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس علیرضا بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ مدیران باشگاه دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر

امیررضا رفیعی، گلر 22 ساله پرسپولیس مصداق بارز جمله «عزت و ذلت دست خداست» شد. تا همین چند هفته قبل، همه دنبال گلر دوم حرفه ای برای پرسپولیس بودند. اما امروز او رکوردی بزرگ را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرده است.

به گزارش طرفداری، رفیعی تنها دروازه بان تاریخ لیگ فوتبال ما در دوران حرفه ای است که در 4 بازی اول خود در این مسابقات دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

مهمتر از این رکورد، آماری است که او در فصل جاری لیگ برتر ثبت کرده است. دروازه بان های بزرگی در لیگ برتر ایران هستند که در 24 بازی تنها یکی دو بازی بیشتر از امیررضا رفیعی کلین شیت کرده اند.

دروازه بانی مثل پیام نیازمند با بازیهای بسیار بیشتر در مسابقات لیگ برتر، تنها 4 کلین شیت داشته است. امیررضا رفیعی حالا نام خودش را در بین رکورددارهای مسابقات لیگ حرفه ای اضافه کرده است. بی تردید پرسپولیس در 4 هفته حضور او به گونه ای عمل کرده که کمترین گزندی به دروازه اش برسد و البته برابر نفت آبادان هم او خوش شانس بود که یک بار توپ به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.

به هر حال 4 برد پرسپولیس و 4 کلین شیت در حضور مردی اتفاق افتاد که مربیان پرسپولیس برای حضورش در بازیهای دوستانه هم نگران بودند اما حالا این جوان ساکن قزوین راهی به دفتر رکوردهای تاریخ لیگ برتر کشورمان پیدا کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی