Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@14:13:54 GMT

نامه باشگاه‌ها به سازمان لیگ برای تعطیلی مسابقات

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۶۵۵۷

نامه باشگاه‌ها به سازمان لیگ برای تعطیلی مسابقات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، جمعی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران که چندی پیش تأکید به تعطیلی کامل مسابقات به منظور عدم ابتلای بازیکنان و اعضای تیم‌ها به ویروس کرونا و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه داشتند، امروز در یک نامه رسمی درخواست خود را اعلام کردند.

ر نامه‌ای که تعدادی از مدیران عامل باشگاه‌ها به سازمان لیگ آمده است:

بیانیه مشترک باشگاه‌های فوتبال

مسئولان باید تضمین دهند که در صورت شروع مسابقات هیچ بازیکنی کرونا نمی‌گیرد!

ما جمعی از باشگاه‌های فوتبال در کشورمان، طی این نامه از متولیان امر و تصمیم گیرندگان تضمین می‌خواهیم که در صورت آغاز تمرینات و پیگیری مسابقات، هیچ یک از بازیکنان و اعضای هیچ تیمی کرونا نخواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه در صورت شروع تمرینات، بیماری کرونا ویروس به یک قدمی فوتبال می‌رسد، یک واقعیت تلخ است و از طرفی، با توجه به اینکه فوتبال یک فعالیت ورزشی گروهی است، نمی‌توان نسخه مشترک با سایر رشته‌های ورزشی را برای آن پیچید.

اکثر باشگاه‌های ایرانی، طی نامه‌هایی خواستار لغو کامل مسابقات شده‌اند و روز به روز شاهد پایان مسابقات فصل جاری در لیگ‌های معتبر اروپایی هم هستیم که البته ضررهای مالی سنگینی برای آنان به دنبال دارد؛ ولی با مد نظر قرار دادن شرایط فوتبال در کشورمان از نظر اسپانسر، حق پخش تلویزیونی، هزینه‌های سفر و ... به این نکته می‌رسیم که فوتبال ایران در صورت تعطیلی، زیان مالی به دنبال نخواهد داشت و شاید باعث بهبود وضعیت باشگاه‌ها هم شود.

با کمی تأمل، به این نتیجه می‌رسیم که برگزاری مسابقات در این شرایط کنونی که بسیاری از هموطنان‌مان عزادار هستند و یا عزیزان‌شان بر روی تخت بیمارستان‌ها با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، صرفاً برای رفع تکلیف و پُر کردن تقویم ورزشی کشور است که عواقب شوم و خطرناکی به دنبال خواهد داشت؛ عواقبی همچون مصدومیت شدید بازیکنان به دلیل عدم آمادگی و فشردگی مسابقات کرونا، کرونایی شدن ورزشکاران و پایان عمر فوتبالی آنان، تحت الشعاع قرار گرفتن فصل آینده مسابقات و ... که به هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود.

اگر ورزشکاران در این شرایط در تمرینات و مسابقات حضور نیابند، چه تدابیری اندیشیده‌اید؟ به زور آنان را به کشمکش با کرونا دعوت خواهید کرد؟ یا به خاطر اینکه به سلامتی خود و خانواده‌شان ارزش قائل شده‌اند، جریمه‌شان می‌کنید؟ با شرایطی مواجه خواهیم شد که کوهی از مشکلات در این فوتبالِ مشکل‌دار به وجود خواهد آمد.

ما به‌عنوان تعدادی از باشگاه‌های ایرانی، بدون توجه به جایگاه تیم‌های خود در جدول‌های رده‌بندی، به خاطر سلامت جامعه، از شما تصمیم گیرنده‌های فوتبال درخواست داریم که فصل جاری را به پایان برسانید تا بار دیگر ارزش و جایگاه والای سلامت در جامعه بر همگان نمایان شود. »

 حال با این درخواست از سوی تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری، باید دید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم به تعطیلی کامل مسابقات در فاصله ۹ هفته به پایان فصل ۹۹-۹۸ می‌گیرد یا با کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، مجددا بازی‌ها را شروع می‌کنند.

روایت رئیس جمهور از اولین لحظه مواجهه با کرونا در ایران | دو مصوبه‌ای که به تایید رهبری رسیدند کد خبر 510251 برچسب‌ها كرونا در ايران لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی بنیامین فرجی با صدرنشینی در گروه اول راهی جدول حذفی مسابقات تنیس روی میز کانتندر لبنان شد.     ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان ترکیب امروز تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان مشخص شد.     بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جاده ابریشم، چهارمین مدال تیم کشورمان را قطعی کرد.     تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند تیم تنیس پسران ایران در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جهان مقابل تایلند نتیجه را واگذار کرد.     گود زینل خان میزبان کوراش کاران ۱۵ کشور شد دبیر انجمن کوراش گفت: نماینده ۱۵ کشور ۲۳ فروردین امسال در گود زینل‌خان با یکدیگر پیکار خواهند کرد.     رده بندی جدید شمشیربازان جهان؛ پاکدامن چهارم شد علی پاکدامن طبق اعلام رده بندی جدید شمشیربازان جهان، با یک پله صعود در رده چهارم جهان ایستاد.     بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد سهیلا تقی پور به عنوان مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیای میانه انتخاب شد.     هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.     تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا رنکینگ تیم‌های زیر ۲۰ سال بانوان را اعلام کرد.     لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت نیمه‌نهایی در آستانه صعود به فینال لیگ برتر قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول