Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری پلاک خودرو و آموزشگاه‌های رانندگی در ۹ شهرستان استان در پی اعمال محدودیت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سرهنگ منصور جمشیدی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به اعمال محدودیت در برخی شهرهای خوزستان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع ارباب رجوع در محیط‌های آسیب پذیر، بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا استان ،دفاتر خدمات خودروی راهگشا و آموزشگاه های رانندگی از فردا دوشنبه تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس تا پایان محدودیت ها خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک در ۹ شهرستان خوزستان صورت نمی گیرد و تمامی آموزشگاه‌های رانندگی شامل کلاس‌های آموزشی، آزمون آیین‌نامه و امتحان عملی در این مناطق انجام نمی شود.

جمشیدی تصریح کرد: این محدودیت ها در اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان و هشت شهرستان باوی، هندیجان، مسجد سلیمان، حمیدیه، کارون، دزفول، شوشتر و هویزه از روز دوشنبه تا پایان هفته اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس متقاضیان باید از مراجعه و تردد به دفاتر خدمات خودرویی رهگشا و آموزشگاه‌های رانندگی در این ایام خودداری کنند.

بر اساس دستور استاندار خوزستان برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در استان از فردا دوشنبه تا پایان هفته جاری ادارات، بانک ها و اصناف غیر ضروری در ۹ شهرستان خوزستان تعطیل خواهند بود.

۹ شهرستانی که این دستورالعمل در آن ها عملیاتی می شود شامل باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجد سلیمان هستند که بر اساس اعلام کمیته علمی جزء شهرستان های قرمز استان اعلام شدند و باید زنجیره ویروس در این مناطق قطع شود.

کاهش محدودیت ها و رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی برخی از مردم باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0033M9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خوزستان آموزشگاه های رانندگی ویروس کرونا ۹ شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است