Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون تنیس روی میز که در چند سال گذشته یکی از بهترین نتایج ممکن را در میان فدراسیون‌های مشابه کسب کرده است، این روز‌ها با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می‌کند و ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور این فدراسیون با افت مواجه شود و روند خوب آن ادامه پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان کشورمان در این رشته توانستند افتخارات خوبی کسب کنند و علاوه بر طلسم شکنی و کسب مدال در بازی های آسیایی، در مسابقات جهانی و آسیایی از رده نونهالان تا بزرگسالان رکورد های جدیدی را ثبت کنند. اما حالا کاهش ۵۰ درصدی اعزام‌های این رشته به دلیل مخالفت وزارت ورزش و جوانان و همچنین بالا رفتن هزینه‌ها برای برپایی مسابقات، اردو‌ها و اعزام‌های بین المللی به خودی خود مشکلات زیادی را به وجود آورده اند. از آنجائی با توجه به اینکه که اعزام ورزشکاران به رویداد‌های بین المللی برای قرار گرفتن در رنکینگ جهانی آن‌ها و همچنین رشد و پیشرفت آن‌ها تاثیر گذار است، این اتفاق نمی‌تواند برای این رشته مثبت باشد. این در حالی است که فدراسیون این روز‌ها به سختی در تلاش است تا با جذب حامیان مالی و همچنین برنامه ریزی‌های خوب مانع افت شود.     مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز  کشورمان در همین خصوص اظهارات جالبی مطرح کرد : کمتر شدن اعزام‌ها تاثیر منفی می‌گذارد

او در واکنش به کاهش اعزام به اردو‌ها و مسابقات خارجی که با تصمیم وزارت ورزش انجام شده و تاثیر این قانون بر تنیس روی میز گفت: صد در صد عدم اعزام تاثیر منفی خواهد داشت. حدود ۲ سال است که این قانون اجرا می‌شود و می‌توان گفت تاثیری که این اتفاق بر رشته‌هایی مانند تنیس روی میز دارد، بر رشته‌های دیگر نیست. قطعا اگر اعزام‌ها کمتر باشد، تاثیر منفی دارد. موردی نبوده که ما در بخش بزرگسالان بخواهیم اعزام کنیم، اما وزارت ورزش مخالفت کند.  

دیگر نمی‌توانیم حمایت سابق را از تیم‌های پایه داشته باشیم

وقتی بنده رئیس فدراسیون تنیس روی میز شدم، تیم ملی جوانان رنک ۵۰ دنیا را در اختیار داشت، اما ما با نتایج درخشانی که گرفتیم، آمدیم جزو ۱۰ تیم برتر دنیا و در مسابقات جوانان جهان رده هفتم را به دست آوردیم. این نشان می‌دهد که ما سرمایه گذاری خوبی کردیم و ارتقای رنکینگ ما قابل قبول بوده است، اما دیگر نمی‌توانیم حمایت سابق را از تیم‌های پایه داشته باشیم. باید مشارکت و همراهی بیشتری از جانب حامیان مالی و خانواده‌ها داشته باشیم.  

حتی ۵ درصد کاهش اعزام هم می‌تواند تاثیر منفی بگذارد

دیگر قادر نیستیم مانند ۳، ۴ سال پیش تیم‌های پایه را به مسابقات اعزام کنیم. مگر آن که در بحث اسپانسرینگ اتفاقات ویژه‌ای رخ دهد که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در ۴ سال جدید مسئولیت مان بتوانیم منابع مالی بیشتری جذب کنیم که به رده‌های سنی پایه توجه بیشتری داشته باشیم. اعزام‌ها تقریبا نصف شده است. حتی ۵ درصد کاهش اعزام هم می‌تواند تاثیر منفی بگذارد، اما چاره‌ای نیست و شاید حامیان مالی هم قادر نباشند دیگر مانند گذشته حمایت کنند. به هر حال ما تلاش می‌کنیم که شرایط بهتر شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز تیم ملی تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان تنیس روی میز داشته باشیم تاثیر منفی اعزام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود

رئیس فدراسیون ووشو از تهیه بلیت برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات گزینشی جام‌جهانی چین خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آستانه اعزام تیم ملی ووشو به مسابقات گزینشی جام‌جهانی در چین، روز گذشته شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود به این کشور خبر داد تا شائبه عدم اعزام ملی‌پوشان کشورمان به این رقابت‌ها قوت بگیرد. با این وجود فدراسیون ووشو پس از اطلاع از لغو پرواز شرکت هواپیمایی چین، موفق شد مجدد برای ملی‌پوشان بلیت تهیه کرده تا تیم ملی کشورمان امروز(یکشنبه - 2 اردیبهشت) و طبق برنامه عازم چین شود. 

شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین

 

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه از یک ماه گذشته اقدام به تهیه بلیت کرده بودیم، اما متاسفانه شرکت هواپیمایی چینی روز گذشته از لغو کلیه پروازهای خود خبر داد. اتفاقی که شرایط سختی را جهت اعزام تیم ملی به مسابقات رقم زد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر در نهایت با پیگیری بسیار زیاد موفق به تهیه بلیت شدیم و تیم ملی کشورمان ساعت  20:20 امشب تهران را به مقصد گوانگژو ترک خواهد کرد.  پس از حضور در گوانگژو نیز تیم ملی به شانگهای خواهد رفت و از آنجا به صورت زمینی به جیانگ‌جین محل برگزاری مسابقات گزینشی جام‌جهانی اعزام خواهد شد.

رئیس فدراسیون ووشو با تاکید بر هزینه سنگین تحمیل شده به فدراسیون ووشو گفت: متاسفانه این تغییر در برنامه پروازی تیم ملی در شرایط پیش‌‌بینی نشده هزینه مضاعفی به فدراسیون وارد کرد، اما خدا را شکر در نهایت توانستیم بلیت را تهیه کنیم. البته این تغییر برنامه پروازی یک مقدار کار را برای بچه‌ها نیز سخت خواهد کرد و آنها باید مدت زمان بیشتری را در چین طی کنند تا به محل برگزاری مسابقات برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • لغو پرواز ملی پوشان تنیس به اردن
  • لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن
  • فدراسیون تنیس روی میز شهرستان‌ها را در خرید تجهیزات کمک می‌کند
  • پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن لغو شد