Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@15:12:40 GMT

پیشنهاد قطری‌ها به ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۷۱۲۷

یک باشگاه قطری به دنبال جذب وحید امیری، هافبک ملی پوش پرسپولیس است.

به گزارش شریان نیوز،  وحید امیری، هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران که رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و سابقه بازی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را برای تیم ملی فوتبال ایران دارد، از قطر پیشنهاد همکاری دریافت کرده و شاید از  پرسپولیس جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که نیز در دوره اول حضور در جمع سرخ‌ها درخشید و راهی باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه شد، اما در این تیم فرصت زیادی پیدا نکرد و باز به پرسپولیس آمد تا بتواند محبوب هواداران شود.

حالا بار دیگر هافبک ۳۲ ساله فوتبال ایران از خارج پیشنهاد دریافت کرده و باید دید بازهم حاضر به ترک پرسپولیس خواهد بود یا در جمع سرخ‌ها خواهد ماند.

پیشنهاد قطری‌ها هنوز به باشگاه پرسپولیس نرسیده، اما امیری یک سال دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت باشگاه را جلب کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!

سعید صادقی با انگیزه بالا تمرینات پرسپولیس را پیگیری می کند

طرفداری | سعید صادقی، هافبک مازنی پرسپولیس، پس از یک روز غیبت، با انگیزه و انرژی بالایی در اولین تمرین سال جدید این تیم حاضر شد.

صادقی که در تمرین روز گذشته با اجازه کادرفنی و مدیر تیم غایب بود، در تمرین امروز با حرکات تکنیکی و گل زیبایی که به ثمر رساند، نظر هم‌تیمی‌هایش را جلب کرد.

او در بخشی از تمرین، در سمت چپ زمین بازی کرد و با یک کنترل توپ تماشایی و ضربه کات‌دار دقیق، دروازه حریف را باز کرد. صادقی پس از گل، شادی گل معروف کریستیانو رونالدو را اجرا کرد و مورد تشویق هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

صادقی که در دو فصل اخیر یکی از ستاره‌های پرسپولیس بوده، در هفته‌های گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بود. او با انگیزه بالا، سال جدید و 10 بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید در ادامه چه نقشی در تیم اوسمار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم