Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از درخواست وزیر ورزش از وزارت اطلاعات برای ورود به عرصه فوتبال و جلوگیری از فساد برخی دلالها در این حوزه دیروز روایت جنجالی از حضور این افراد مطرح شد.

یکی از مربیان قدیمی فوتبال در مصاحبه ای  با ایسنا مدعی شده بود که میروسلاو بلاژویچ به خاطر  فیلم های مستهجنی که دلالها از اوگرفته بودند مجبور شده بود تا در میان لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بازیکنان مد نظر  دلالهای فوتبال در ایران را هم بگنجاند

«در آن مقطع ماموران امنیتی و نظارتی مرا خواستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هم به هتلی رفتیم و در یکی از اتاق‌ها جلسه‌ای برگزار کردیم. در آن جلسه یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت. من خاطره جالبی از دوره بلاژویچ تعریف کردم که متوجه شدم خودشان موضوع را به ریز می‌دانند. دوره این سرمربی کروات، مافیای دلالی از او فیلم‌های مستهجن تهیه کرده بودند و پس از تهدیدش خواسته بودند تا همکاری لازم را داشته باشد. از قرار معلوم در آن مقطع برخی بازیکنان را این گروه دلالی به عضویت تیم ملی درمی‌آورند. یعنی بلاژویچ تعدادی بازیکن به تیم ملی دعوت می‌کرد و نام تعدادی را هم این گروه دلالی به او می‌دادند که به تیم ملی دعوت کن»

 اینها بخشی از مصاحبه ای است که مربی ای که نامی از او برده نشده این موارد عجیب را مطرح کرده است. اما چلنگر که با حضور بلاژویچ در ایران به عنوان مترجم او در تیم ملی مشغول به کار شد و به نوعی جعبه سیاه مریان کروات در ایران محسوب می شود نسبت به این ماجرای جنجالی واکنش نشان داد «گر بخواهم ساده صحبت کنم باید بگویم که نهایت خلاف بلاژویچ، سیگار کشیدن بوده است. برای من سوال است که چرا در این 20 سالی که از سرمربیگری او در تیم ملی گذشته، هیچ صحبتی درباره فیلم مستهجن نبوده و حالا یکدفعه چنین بحثی مطرح شده است»

امروز هم روزنامه خبر ورزشی در مصاحبه ای با چلنگر به شفاف سازی در این مورد پرداخته و مترجم سابق بلاژویچ این بار ماجرا را به شکل دیگری روایت کرده است.

چلنگر مدعی شده یکی از بازیکنان تیم ملی در آن زمان فیلمهای مستهجن تهیه می کرده و بازیکن مذکور الان در زندان به سر می برد. چلنگر البته نامی از بازیکن مورد اشاره خود در این مصاحبه نیاوره است.

کد خبر 510281 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...